ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز پخش چرم گاوی رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید چرم گاوی رنگیخرید عمده چرم گاوی رنگی

مرکز پخش چرم گاوی رنگی از جمله مراکزی است که بهترین نوع چرم را به طور کاملا طبیعی و در کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد و به طور کامل نیاز آن ها به یک چرم اصل را برطرف می کند.
چرم گاوی اصل از جمله مواد اولیه کمیاب است به همین دلیل توصیه ی ما به شما این است که ابتدا از محصولات این سایت دیدن نمایید تا بتوانید به راحتی یک جنس اصل را از قلبی آن تشخیص دهید.

مرکز پخش چرم گاوی رنگی

نحوه تولید چرم گاوی رنگی

نحوه تولید چرم گاوی رنگی چرم گاوی یکی از بهترین نوع چرم موجود در بازار می باشد به همین دلیل معمولا تقاضای زیادی برای آن وجود دارد و اکثر افرا این نوع چرم را به سایر چرم های طبیعی ترجیح می دهند.
اما علت این محبوبیت چیست؟ در ادامه مطلب ما نحوه تولید چرم گاوی رنگی را توضیح خواهیم داد تا بیشتر با این نوع چرم آشنا شوید.
در مرحله های اولیه ی تولید چرم ابتدا باید مانع از پوسیدگی پوست گاو شویم در نتیجه مقدار زیادی نمک به پوست اضافه می شود تا در طول فرایند آماده سازی پوست دچار پوسیدگی نشود.
سپس پوست شستشو داده می شود و موهای موجود بر روی آن به طور کامل از طریق فرایند رنگ کردن از پوسته ی اصلی جدا می شود در این مرحله می توانیم بگوییم نیمی از کار انجام شده است.
در طی مراحل بعدی به طور کامل تکه های گوشت باقی مانده بر روی چرم به طور کامل در چندین مرحله جدا می شود و در انتها پوست در مایع آنزیمی قرار داده می شود تا به کاملا همه ی چربی های موجود بر روی پوست جدا شود.
دباغی کردن یکی از مهم ترین مراحل تولید چرم است چرا که اگر این مرحله به خوبی انجام نشود چرم ماندگاری زیادی نخواهد داشت و خیلی زود کارایی خود را از دست می دهد.
در مرحله های نهایی رنگ مورد نظر را به چرم اضافه می کنند و در نهایت رطوبت و تمام مواد شیمیایی اضافه شده به چرم از آن جدا می شود در نهایت بعد از خشک شدن محصول نهایی برای تولید کالاهای مختلف به کارگاه های تولیدی فرستاده می شود.

خرید عمده چرم گاوی رنگی

خرید عمده چرم گاوی رنگی خرید عمده چرم گاوی رنگی باعث شده است آن دسته از افرادی که به مقدار زیادی از این محصول احتیاج دارند بتوانند آن را در کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنند و از این طریق تا حدودی هزینه های خود را کاهش دهند.
پخش چرم رنگی به صورت کاملا اصولی و در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد در نتیجه مشتریان می توانند با اطمینان صد در صدی اقدام به خرید چرم رنگی طبیعی کنند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید