ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز پخش چرم گاوی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

۵ ویژگی چرم گاوی صادراتیفروشگاه چرم گاوی صادراتی درجه یک

مرکز پخش چرم گاوی صادراتی بهترین و باکیفیت ترین چرم خود را با قیمتی عالی به فروش می رساند. این مرکز پخش چرم گاوی را توسط نمایندگی های فروش چرم در سراسر کشور در لیست فعالیت های خود قرار داده است. این نوع چرم در سراسر کشور توزیع و پخش می شود. بهترین چرم‌ های خام و طبیعی را می توانید در سایت این مرکز فروش مشاهده کرده و پس از انتخاب تهیه کنید.

مرکز پخش چرم گاوی صادراتی

۵ ویژگی چرم گاوی صادراتی

5 ویژگی چرم گاوی صادراتی

  1. چرم گاوی بسیار محکم و مقاوم است زیرا الیاف متراکمی دارد و تراکم زیاد این نوع چرم باعث استحکام بیشتر آن شده است.
  2. سطح این چرم بسیار صاف و یک دست می باشد و دارای هیچ گونه زدگی و پارگی نیست و پشت این نوع چرم دارای پرز های فراوانی است که بسیار نرم است.
  3. جنس این چرم کاملا طبیعی و از پوست حیواناتی مانند گاو به دست می آید
  4. این نوع چرم نسبت به چرم‌های دیگر مانند چرم بزی ارزان تر بوده و از کیفیت بهتری برخوردار است.
  5. همین دلایل کیفیت و ارزان بودن و دیگر دلایلی که نام برده شد باعث می شود که از فروش بسیار بالایی برخوردار باشد و به راحتی بتوان برای انواع سازه ها از آن استفاده کرد. این نوع چرم علاوه بر کیفیت بالایی که دارد بسیار زیبا است و در رنگ های مختلفی وجود دارد. مشتری می تواند بنابر سلیقه خود آن را انتخاب کنند.
  6. این نوع چرم برعکس چرم های دیگر ضخامتی دارد که بسیار نرم و لطیف بوده و برای کیف و کفش و حتی رویی مبل استفاده می شود. فروشگاه چرم گاوی بهترین و با کیفیت ترین چرم تولید شده را به بازار ارائه می دهد. بهترین و با کیفیت ترین چرم ها را می توانید پس از انتخاب خریداری کنید. بزرگ ترین مرکز چرم تولیدی بهترین چرم را ارائه می دهد.

فروشگاه چرم گاوی صادراتی درجه یک

فروشگاه چرم گاوی صادراتی درجه یک برترین فروشگاه چرم گاوی صادراتی چرم گاوی درجه یک را با کیفیت بالا و به مشتریان عرضه می کند. این فروشگاه با کیفیت ‌ترین فروشگاه چرم گاوی صادراتی است که با داشتن برترین‌برند بهترین و عالی ترین چرم‌ها را به بازار عرضه می کند. این نوع چرم نسبت به چرم‌های دیگر مخصوصاً نسبت به چرم بزی ارزان تر است و ضخیم تر نیز هست و می توان برای سازه هایی که نیاز به استحکام و ضخامت بالا دارند از این نوع چرم استفاده کرد.

با همه ضخامتی که دارد بسیار نرم و لطیف است و زیبایی آن خیره کننده است. مشتریان می توانند بهترین و باکیفیت ‌ترین چرم را از این مرکز خریداری کنند. از این نوع چرم می توانید بهترین طرح ها را بسازید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید