ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

نمایندگی فروش عمده چرم گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده فروشی چرم طبیعی در ایرانفروش عمده چرم هورس گاوینمایندگی پخش و عرضه چرم گاوی در ایرانقیمت جدید چرم طبیعیخرید اینترنتی چرم طبیعی گاویخرید عمده چرم گاوی از نمایندگی و تولیدی آن
چرم گاوی

چرم گاوی دارای مقاومت و دوام بالایی است. الیاف به کار رفته در این چرم موجب افزایش کاربرد آن در محصولاتی همچون دستکش ایمنی (مخصوص مواد شیمیایی )، پوشش موتورسواری و … شده است. همچنین علت مقاومت بالای چرم گاو، الیاف متراکم آن است.

 

سطح این نوع از چرم صاف و گرین است به همین دلیل از هر نوع اصلاحی بی نیاز می باشد. ضخامت چرم گاوی متنوع است. این محصول به صورت نرم و خشک در بازارموجود می باشد. خریداران بر حسب نوع نیاز می توانند چرم مورد نظر خود را برای تولید کیف، لباس، دستکش، کفش و … به صورت حضوری و اینترنتی خریداری نمایند.

 

چرم گاوی

عمده فروشی چرم طبیعی در ایران

در دنیای امروز خرید اینترنتی مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. چرم های گاوی نیز از این امر مستثنی نیستند و امکان خرید و فروش اینترنتی آنها نیز فراهم شده است. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم.

 

چرم گاو صادراتی دارای کیفیت بسیار بالایی است. به همین دلیل عرضه کنندگان زیادی در سراسر کشور اقدام به عرضه مستقیم  این محصول نموده اند. عرضه مستقیم این محصول فواید زیادی دارد که در زیر به دو مورد آن اشاره می شود:

 

  1. دسترسی داشتن به واحد های تولیدی چرم گاو موجب افزایش حق انتخاب می شود. همچنین خریدار می تواند بسته به نیاز خود مدل و رنگ مورد نظرش را به صورت عمده سفارش دهد.
  2. دومین سودی که عرضه مستقیم دارد، حذف واسطه ها است. حذف آنها می تواند کاهش قیمت چرم را در پی داشته باشد. این کاهش قیمت، هیچ خدشه ای به کیفیت محصول وارد نمی کند.

 

چرم گاوی

فروش عمده چرم هورس گاوی

یکی از چرم های طبیعی که از پوست گاو تولید می شود، چرم هورس است. این نوع چرم، به چرم نبوک شباهت بسیار زیادی دارد. چرم هورس به دلیل ضخامت پایینی که دارد در صنعت کیف و کفش مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از این چرم موجب تولید یک محصول باکیفیت و زیبا می شود. در شهر بزرگ تهران عمده فروشی های بسیار زیادی اقدام به عرضه چرم هورس نموده اند.

 

افرادی که تمایل به خرید چرم  هورس گاوی دارند می توانند به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام به خرید نمایند. با استفاده از چرم گاوی می توان محصولات متنوعی اعم از کیف، کفش، دستکش و …. زنانه و مردانه تولید نمود. همچنین از این چرم برای تولید لباس نیز استفاده می شود. چرم گاو دوام و ماندگاری بالاتری در مقایسه با چرم بز و گوسفند دارد. علت دوام این چرم به ضخامت بالای آن برمی گردد.

 

چرم گاوی

نمایندگی پخش و عرضه چرم گاوی در ایران

چرم طبیعی و درجه یک یکی از بهترین نوع چرم ها برای تولید کت، پالتو، کفش، کیف و… است. این نوع از چرم توسط نمایندگی های پخش چرم گاوی به بازار عرضه می شود. اما نکته مهمی که در خرید چرم گاوی باید مد نظر قرار گیرد، اصالت و کیفیت آن است. بدون شک نمایندگی های عرضه کننده چرم های گاوی، محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. به همین دلیل به خریداران، مراجعه به بازار فروش چرم گاوی توصیه می شود.

 

در این بازار چرم های خام و طبیعی با کمترین قیمت، به صورت عمده به فروش می رسند. به همین دلیل تولید کنندگان می توانند با طیف خاطر چرم مورد نیاز خود را تهیه نمایند. در نمایندگی های چرم گاوی انواع چرم خام، چرم رومبلی و … عرضه می شود. همچنین این نمایندگی ها امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم کرده اند. چرم گاوی که برای رومبلی استفاده می شود، از نظر قیمتی بسیار گران است. همچنین می توان آن را جزو گرانترین، چرم دانست.

 

چرم گاوی

قیمت جدید چرم طبیعی

قیمت این چرم دارای نوسانات بسیار زیادی است. قیمت این محصول تحت تاثیر دلار است به همین دلیل قیمت آن روزانه تغییر می کند. برای بررسی تغییرات قیمت چرم می توان به سایت های اینترنتی برندهای متفاوت مراجعه کرد. لازم به ذکر است مبنای قیمت گذاری چرم، متر مربع، فوت یا پا است.

خرید اینترنتی چرم طبیعی گاوی

گسترش خرید های اینترنتی موجب افزایش حق انتخاب مشتری شده است زیرا با مراجعه به سایت می توانند تنوع قیمت و محصولات را در نقاط مختلف ایران بررسی کنند. خرید اینترنتی چرم گاوی نیز مشمول این موضوع می شود. افرادی که قصد خرید چرم  طبیعی دارند می توانند قبل از اقدام به خرید تنوع محصولات، قیمت و رنگ ها را در سایت های مختلف بررسی نمایند.

 

چرم گاوی

خرید عمده چرم گاوی از نمایندگی و تولیدی آن

شرکت ما علاوه بر تولید چرم طبیعی، نمایندگی تمامی شرکت های چرم طبیعی را دارا است. شما می توانید برای خرید عمده چرم گاوی از هر کجا که بخواهید، چرم‌گاوی خود را سفارش دهید. بنابران ما آن را برای شما ارسال می کنیم.

 

در اینجا سوال می شود که آیا چند روز طول می کشد تا تولید چرم گاوی انجام و ارسال شود؟  تولید چرم گاوی بنابر تیراژ موردنظر شما است، مثلاً در تیراژ ۱۰۰۰ فوتی می توانیم بین دو هفته چرم مورد نظر را برای شما ارسال نماییم و در تیراژهای بالا تر از ۳ هزار فوت از سه هفته تا یک ماه طول میکشد. برای سفارش عمده چرم گاوی با ما در ارتباط باشید.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید