ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

پخش انبوه چرم گاوی خام

آنچه در این مقاله می خوانید...

از صفر تا صد تولید چرم خام گاوعرضه کننده بهترین چرم گاوی خام

چرم گاوی از رایج ترین نمونه های چرم داخل کشور است که بعد از تولید بلافاصله به نقاط مختلف کشور توزیع می شود، پخش انبوه چرم گاوی خام در داخل کشور به روش‌ های گوناگونی انجام می شود و انتخاب هر کدام از این روش ها نیز بر عهده پخش کنندگان می باشد البته پخش کننده این نمونه چرم گاوی را به روش‌ هایی پخش می کند که سبب افزایش رضایت متقاضی از خرید این نمونه چرم های گاوی شود.

پخش انبوه چرم گاوی خام

از صفر تا صد تولید چرم خام گاو

چرم گاوی خام یکی از نکاتی که متقاضیان زیادی باید به آن ها دقت کنند آشنایی با صفر تا صد تولید چرم گاوی می باشد، چرم های گاوی به روش‌ های صنعتی تولید می شوند اما تولید چرم گاوی به روش‌ صنعتی نیز برای متقاضیان بسیار مهم است زیرا این روش ها نیز هر کدام چرم گاوی را با کیفیتی متفاوت تولید می کند.

همانطور که می دانید چرم گاوی همان پوست گاو می باشد اما بعد از جدا شدن پوست از گوشت فرایندی طولانی و مهم بر روی پوست انجام می شود که آن را به جرم تبدیل می کند، دباغی این عمل را انجام می دهد و در آن به روش‌ های گوناگونی پروتئین موجود در پوست ازبین رفته و تجزیه می شود و در نهایت پوست به چرم های خشک و بدون رطوبت تبدیل می شود.

پوست از چندین لایه برخوردار است و از هر کدام از آن ها نوعی چرم به دست می آورند برای مثال چرم های گاوی خام از یک لایه پوست به دست می آیند و چند نمونه چرم دیگر نیز وجود دارد که از لایه زیرین یا لایه بالای پوست به دست می آید اما بعد از دباغی رنگرزی چرم بسیار مهم است.

رنگرزی به دو حالت انجام می شود، حالت اول رنگ به طور کامل در چرم نفوذ می کند و ماندگاری آن نیز بالا می باشد اما در حالت دوم رنگ فقط بر روی سطح چرم نفوذ می کند.

عرضه کننده بهترین چرم گاوی خام

چرم گاوی خام عرضه کننده چرم گاوی خام را با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به سرتاسر بازار های کشور عرضه می کند و این موضوع نیز بر روی رضایت آن ها موثر است اما پخش چرم در بازار های داخلی به توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که این چرم ها دارند به طور عمده و خرده انجام می‌ شود.

پخش مستقیم و اینترنتی یکی از رایج ترین روش هایی است که در آن هزینه های حمل و نقل و تعداد واسطه ها به حداقل می رسد و این موضوع نیز باعث می شود متقاضیان از مناسب ترین قیمت این نمونه چرم های گاوی برخوردار شوند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید