ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

پخش انواع چرم گاوی اشبالت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره انواع چرم پرز داربازار فروش چرم گاوی اشبالت عمده

پخش انواع چرم گاوی اشبالت عمده به عنوان یکی از انواع مختلف چرم های طبیعی به وفور در بازار پروش انجام می‌شود از این چرم برای تولید انواع مختلف محصولات چرمی اعم از کیف و کفش استفاده می شود شاید تا به حال در مورد چربی اشباع اطلاعات کافی نداشته اید و یا شاید به اسم این چرم را هم تا به حال نشنیده باشد اما ما در اینجا سعی کرده ایم که اطلاعات کافی و مناسب در مورد این محصول برای شما ارائه بدهیم.

پخش انواع چرم گاوی اشبالت عمده

اطلاعاتی درباره انواع چرم پرز دار

اطلاعاتی درباره انواع چرم گاوی اشبالت در واقع چرم گاوی طبیعی هنگامی که در دباغ خانه فرآوری می‌شود و به چربی تبدیل می شود یک لایه براق روی آن وجود دارد و سپس لایه زیرین آن که به صورت پرز مانند میباشد تشکیل می‌شود اما چرم‌های اشتباهات به اینگونه نیستند بلکه فاقد لایه برا هستند و لایه روی آنها حالت مخمل مانند دارد.

علاوه و چرم گاوی اشبالت، چرم گاوی رنگی نیز به وفور در بازار موجود می باشد که هم در نوع اشبالت و هم در نوع براق وجود دارد در اینجا ما سعی کردیم اطلاعاتی جامع و کامل در مورد چرم گاوی اشبالت از لحاظ ظاهر و کاربرد برای شما ارائه بدهیم.

  • چرم اشبالت از لحاظ ویژگی‌های ظاهری: ویژگی های ظاهری این محصول به گونه ای هستند که دارای یک سطح پرزدار می باشند که با دست کشیدن پرزهای آن متمایل به سمت دیگر می شوند سطح آن به صورت یک سطح مات می باشد و براق نیستند و همچنین چند در مقابل نفوذ آب اصلاً عایق نیست و آب می‌تواند به راحتی به داخل آن نفوذ کند. به همین دلیل این محصولات چرمی را در هنگام بارش استفاده نکنید.
  • چرم اشبالت از لحاظ کاربرد: این محصول از لحاظ کاربرد دامنه بسیار وسیعی دارد به این صورت که شما می توانید انواع مختلف بوت های زنانه و مردانه و همچنین ست کیف و کفش را از این نوع چرم خریداری نموده و از جذابیت و زیبایی بسیار بالای آن بهره مند شوید.

بازار فروش چرم گاوی اشبالت عمده

بازار فروش چرم گاوی اشبالت عمده بازار فروش چرم گاوی اشبالت به صورت عمده پررونق می باشد بسیاری از افراد خصوصا خانمها علاقمند به پوشیدن بوت های اشبالت هستند این بوت ها یک تیپ بسیار شیک و خاص را به افراد می دهند که تمامی افراد علاقه‌مند به استفاده از آنها شده اند.

شما میتوانید جهت خرید این چند ها به صورت عمده و با کیفیت های بسیار عالی از طریق مراکز توزیع آن اقدام نمایید اما به دلیل طبیعی بودن این محصول قیمت آن در تمامی مراکز فروش تا حد قابل توجهی بالا می باشد اگر خواهان خرید این محصول با قیمت متعادل هستید بهتر از خرید خود را به صورت مستقیم انجام دهید اما امکان خرید مستقیم را برای شما فراهم آورده ایم تنها با مراجعه به وب سایت ما می توانید این محصول را با قیمت ارزان خریداری کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید