ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

پخش بهترین چرم گاوی طرح کروکودیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چرم گاوی طرح کروکودیلآخرین قیمت چرم گاوی طرح کروکودیل

انسان ها در طول سالیان دراز از بدو پیدایش تا کنون از پوست حیوانات برای پوشاندن خود و تهیه لباس استفاده می کرده اند. چرم از انواع محصولاتی است که اگر بخواهیم به صورت طبیعی آن را تهیه کنیم، می توانیم از پوست حیوانات برای تولید آن استفاده نماییم. چرم گاوی از پوست گاو تهیه و تولید می شود و طرح های مختلفی دارد. چرم گاوی طرح کروکودیل از انواع چرم های گاوی موجود در بازار است.

پخش بهترین چرم گاوی طرح کروکودیل

مشخصات چرم گاوی طرح کروکودیل

مشخصات چرم گاوی طرح کروکودیل پخش چرم گاوی در بسیاری از نمایندگی های تولید کننده چرم گاوی انجام می شود. چرم های گاوی بسیار محکم و با دوام هستند و از دسته چرم های سنگین و طبیعی محسوب می شوند. این چرم ها کیفیت بالایی دارند و طرف داران زیادی را به خود اختصاص داده اند. به ندرت مشاهده می شود که چرم گاوی دچار پارگی یا خراب شدن باشد، زیرا بسیار با دوام است.

لباس هایی که از چرم گاوی تهیه می شوند، متناسب با سایز و اندازه بدن طراحی می شوند، زیرا چرم گاوی بسیار منعطف است. یکی دیگر از دلایل پر طرف دار بودن چرم گاوی در میان مردم سراسر جهان این است که این چرم ضد آب است و به همین علت استفاده از لباس هایی که از چرم گاوی تهیه شده اند، در آب و هوای بارانی بسیار مناسب است.

هم چنین به خاطر زیبایی آن و این که این چرم در طرح ها و رنگ های مختلف موجود است، علاوه بر این که در صنعت مد و پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد، برای تولید کیف و کفش هم از آن استفاده زیادی می شود.

آخرین قیمت چرم گاوی طرح کروکودیل

آخرین قیمت چرم گاوی طرح کروکودیل قیمت چرم گاوی با توجه به کیفیت ارائه شده و طرح آن متفاوت است. چرم گاوی طرح کروکودیل یکی از پر طرف دار ترین چرم های گاوی است که برای تهیه لباس، کیف، کفش و… از آن استفاده های زیادی می شود.

یکی دیگر از مصارف چرم گاوی در تهیه مبلمان، زین اسب، کمر بند و… است که بسیار پر طرف دار و زیبا می باشد. به علاوه به خاطر کیفیت بالا طول عمر وسایل و لباس هایی که از این نوع چرم تهیه می شوند، بسیار بالا است و همین دلیل باعث شده است که خرید این نوع چرم بسیار مقرون به صرفه باشد.

برای خرید چرم های گاوی باید از مراکز معتبر اقدام به خرید کرد و چرم گاوی با کیفیت مناسب را خریداری نمود. نکته ی دیگری که لازم به ذکر است این مسئله است که استفاده از چرم گاوی بسیار آسان است و سخت نیست، به همین علت برای تهیه هنر های دستی و تزئینی که با چرم تهیه می شوند، اغلب از چرم گاوی استفاده می شود.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید