ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

پخش عمده چرم گاوی اشبالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی چرم طبیعی پرز داربازار فروش چرم گاوی اشبالت
چرم گاوی اشبالت

چرم ها امروزه جایگاه بسیار خوبی در صنعت پوشاک و همچنین سایر صنایع وابسته به آن خود باز کرده اند. به گونه ای که کارخانه چرم گاوی اشبالت نیز امروزه از طرفداری خوبی برخوردار بوده و به واسطه دباغان که در این حوزه فعالیت می کنند به صورت عمده خریداری و به کار گرفته می‌شود لذا پخش عمده چرم گاومیش کالت همواره از رونق خاصی برخوردار بوده و با جنس بی‌نظیر و رنگ منحصر به فرد باعث جذب بسیاری از فعالین حوزه چرم هایی اصل به خرید این محصول و استفاده از آن در محصولات خود شده است.

پخش عمده چرم گاوی اشبالت

معرفی چرم طبیعی پرز دار

چرم گاوی اشبالت چرم گاوی اشبالت که از پوست گاو به دست می آید و به دلیل اینکه فاسد شدن آن زود تر بود آن را در دباغی به ماده با دوام و محکم و انعطاف پذیری تبدیل می کنند، پوستی ضخیم می باشد که ضخامت حدود ۶ تا ۸ میلی متر را دارا می باشد و این چرم دارای قسمت های مختلف می باشد قسمت بالایی که محل رویش مو است و چرم های نبوک و رویه شامل این قسمت می باشد.

دومین قسمت که زیر قسمت رویه قرار دارد و بیشتر شبیه به مخمل می باشد و نسبت به قسمت تحتانی متمایز می باشد و زیاد مرغوبیت ندارد و بعد از صیقل دادن به حالت اشبالت در می آید.

بخش های مختلف چرم گاوی اشبالت که حالت ها و کیفیت های مختلفی دارد با قیمت های متفاوت و متغییر به فروش می رسد.

چرم گاوی اشبالت در انواع طرح های متنوع و به روز و در انواع رنگ های مختلف و جذاب به بازار عرضه می گردد که استقبال بی نظیر مردم را به دنبال دارد.

بازار فروش چرم گاوی اشبالت

بازار فروش چرم گاوی اشبالت بازار فروش چرم گاوی اشبالت با استفاده از تکنولوژی به روز و پیشرفته اقدام به عرضه و فروش انواع محصولات چرم گاوری اصل با کیفیت مرغوب و تضمینی و با داشتن گارانتی اصل نموده است و با اختیار داشتن پرسنل قوی و با مهارت و کارآموز و تیم فروش به روز درصدد این است که محصولات خود را با نازلترین قیمت و با کیفیت ترین محصول به بازار عرضه نماید.

داشتن تنوع بالا و متنوع بودن محصول و همچنین تحویل سفارشات در کوتاه ترین زمان و پیگیری تا رسیدن محصول به دست مشتری از ویژگی های مهم بازار فروش چرم گاوی می باشد.

بازار چرم گاوی که امروزه بسیار کارآمد می باشد و هر محصولی از کیف، کفش، کت و حتی شلوار از آن تولید می شود بسیار خواهان زیادی دارد و محبوبیت مردم قرار گرفته و همچنین قیمت این چرم به دلیل با کیفیت و داشتن دوام بالا نسبتا گران می باشد پس هنگام خرید از بازار نباید ملاک ما فقط قیمت محصول باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید