ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

پخش کننده عمده چرم گاوی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای شناخت چرم گاوی مرغوبعرضه مستقیم چرم گاوی مرغوب

چرم گاوی مرغوب از پوست و موی طبیعی و سفید نشده آن تهیه می شود و به صورت چرم فرآوری می شود، از جمله ویژگی های چرم گاوی می توان به مقاومت و دوام آن به علت ساختار فیبری موجود در آن، انعطاف پذیری آن که با فرم بدن استفاده کننده سازگار می باشد، ضد آب بودن، ضخیم بودن و پوشیدن راحت، عایق بودن می باشد.

همچنین دباغی پوست گاو راحت تر از سایر پوست ها می باشد و اگر به درستی توسط مصرف کننده نگهداری شوند از طول عمر بالایی برخوردار می باشند.

پخش کننده عمده چرم گاوی مرغوب

راهنمای شناخت چرم گاوی مرغوب

راهنمای شناخت چرم گاوی مرغوب چرم صنعتی از یک لایه ی اسفنجی از جنس مواد پلیمری به صورت ترکیبی همانند پلی وینیل کلراید و یا پلی اورتان ها با یک لایه ی کشیده شده همانند پوست بر روی پارچه تهیه می شوند.

شناخت چرم گاوی مرغوب از چرم تقلبی یا صنعتی به راحتی امکانپذیر می باشد آرم چرم که چرم طبیعی دارای آرم یا برچسب چرم می باشد، بوی چرم می باشد که چرم طبیعی دارای بوی خاص خودش می باشد، قیمت چرم که معمولا چرم طبیعی از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

همچنین از جمله موارد دیگر انعکاس نور می باشد که چرم طبیعی به درستی نور را منعکس نمی کند، بافت و طرح روی چرم که به صورت غیر تکراری و منحصر به فرد است در غیر اینصورت چرم طبیعی نیست، تست شعله که چرم طبیعی به راحتی نمی سوزد و اگر کمی دچار سوختگی شود بوی سوختگی موی سر می دهد.

علاوه بر اینها ضخامت ناهمگن، جنس پشت چرم و لمس چرم و همچنین نوع دوخت به کار رفته در آن که نباید پرزدار باشد در غیر اینصورت مصنوعی می باشد.

پخش کننده چرم گاوی مرغوب از بهترین برند ها و تولیدکنندگان چرم را تهیه کرده و در اختیار تولید کنندگان حوزه ی کیف و کفش چرم، مبلمان چرم، پالتو و کاپشن چرمی، روکش صندلی خودرو و غیره قرار می دهند.

عرضه مستقیم چرم گاوی مرغوب

عرضه مستقیم چرم گاوی مرغوب در گذشته تولیدکنندگان و دباغی های پوست اقدام به عرضه چرم از طریق نمایندگی ها در سراسر کشور می کنند و امروزه از طریق فروشگاه های آنلاین معتبر اینترنتی محصولات و چرم های تولید شده به راحتی در معرض دید خریداران قرار می گیرد و می توانند با جستجو در اینترنت و فروشگاه های معتبر نسبت به چرم گاوی مرغوب اطلاعات لازم را به دست آورند.

سپس ثبت سفارش نموده و در کمترین زمان ممکن و با خیالی آسوده درب منزل تحویل بگیرند که با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از دباغی ها یا تولیدکنندگان قیمت تمام شده ی محصول کاهش یافته و چرمی باکیفیت و مرغوب را تهیه می نمایند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید