ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

چرم گاوی شرانگ ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد های چرم گاوی شرانگخرید چرم گاوی شرانگ ارزان و با کیفیت
چرم گاوی شرانگ

به طور کلی، چرم گاوی دارای کاربرد های زیادی است و در تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از تولید لباس ها و روکش های مختلف گرفته تا تولید ست های چرم و کیف و کفش، محصولاتی هستند که مواد اولیه همه ی آنها، چرم گاوی خام است. اما یکی از انواع چرم ها که دارای کاربرد های فراوانی است، چرم گاوی شرانگ می باشد.

این محصول دارای کاربرد های متعددی در زمینه تولید است و به دلیل مزایا و ویژگی های این محصول، بسیار مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا موارد استفاده از این نوع چرم را خدمت شما عرض نماییم.

چرم گاوی شرانگ

کاربرد های چرم گاوی شرانگ

چرم گاوی شرانگ

این نوع چرم در رنگ های مختلف تولید می شوند و همین دلیل، باعث می شود که محصولات تولیدی از این نوع چرم، از حالت یکنواختی خود خارج گردند. همچنین این چرم برای تولید محصولاتی مناسب است که کیفیت در آنها حرف اول را می زند. ضخامت و مقاومت این نوع چرم، باورنکردنی است و موارد استفاده از آنها را بسیار متعدد ساخته است.

از چرم گاوی شرانگ در تولید کیف و کفش های زنانه، مردانه و بچگانه استفاده می شود. همچنین به دلیل استحکام و مقاومت قابل توجه این نوع چرم، از آن در تولید روکش های چرمی هم استفاده می گردد.

خرید چرم گاوی شرانگ ارزان و با کیفیت

چرم گاوی شرانگ

شما عزیزان می توانید انواع چرم گاوی را با بالاترین کیفیت ممکن در شرکت چرم ارسس دریافت نمایید. همه ی ما می دانیم که تولید کنندگان به دنبال محصولات اولیه با کیفیت در کنار قیمت مناسب هستند تا هزینه تولید آنها کاهش یابد. به همین دلیل، تمامی محصولات چرمی در سایت از بالاترین کیفیت در کنار قیمت مناسب برخوردار است. به همین دلیل است که شرکت چرم ارسس بسیار مورد توجه تولید کنندگان و خریداران انواع چرم قرار گرفته است.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید