ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

چرم گاوی صادراتی خام | خرید از کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد و صادرات چرم گاوی صادراتی خامخرید مستقیم چرم گاوی صادراتی از کارخانه
چرم گاوی صادراتی خام

بخشی از صادرات کشور به چرم گاوی صادراتی تعلق دارد. مقاومت بالا، طول عمر زیاد، ضخامت متغیر و  … از جمله عواملی هستند که موجب افزایش توجه به چرم گاوی شده است. تولید کنندگان و فروشندگان بسیار زیادی به عرصه خرید و فروش چرم گاوی صادراتی خام روی آورده اند زیرا از یک طرف طرفداران چرم گاوی رو به افزایش است و از طرف دیگر صادرات این محصول با سود بالایی همراه است.چرم گاوی صادراتی خام

کاربرد و صادرات چرم گاوی صادراتی خام

از چرم گاوی صادراتی خام می توان برای تولید انواع محصولات چرمی اعم از رویه مبل، کیف، کفش، کمربند و … استفاده کرد. لازم به ذکر است چرم گاوی مخصوص صادرات از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارد زیرا این محصول باید بتواند در میدان های رقابت بین المللی موفق عمل کند.چرم گاوی صادراتی خام

خرید مستقیم چرم گاوی صادراتی از کارخانه

همانطور که گفته شد چرم گاوی صادراتی خام دارای بازار صادرات خوب و موفقی است اما بدون شک تمامی افراد حاضر در این بازار به دنبال خرید ارزان و با کیفیت هستند. برای تجربه یک خرید ارزان و با کیفیت لازم است که خرید محصول به صورت عمده و  بدون واسطه صورت گیرد.

اگر خرید چرم گاوی خام به صورت مستقیم از کارخانه صورت گیرد علاوه بر تضمین کیفیت می توان شاهد بهای تمام شده پایین آن نیز بود. در این راستا چرم آرسس زمینه ای را برای فروش اینترنتی چرم گاوی صادراتی فراهم کرده است.

این شرکت محصولات خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه خریداری می کند به همین دلیل اهالی فعال در حوزه صادرات چرم گاوی می توانند چرم مورد نظر خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت از این شرکت خریداری کنند.

همچنین فروش اینترنتی زمینه ای را برای مقایسه قیمت ها فراهم کرده است بنابراین خریداران در کمترین زمان  می توانند به بهترین خرید دست یابند.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید