ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

چرم گاوی کفشی | خرید عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

چه چرمی را برای تولید این محصول انتخاب کنیم؟صادرات چرم گاوی کفشیخرید عمده چرم گاوی کفشیفروش چرم طبیعی بدون واسطهفروش چرم گاوی کفشی به قیمت کارخانه تولید کننده آن
چرم گاوی کفشی

چرم گاوی کفشی در کیفیت های مختلفی قابل عرضه است ولی اگر میخواهید کفشی با کیفیت تولید کنید باید به عنوان مثال: چرم‌گاوی ناپا ضد آب برای تولید کفش خرید کنید. معمولاً چرم‌ گاوی کفشی برای تولید کنندگان کفش به صورت عمده به فروش می رسد. چون افرادی که در حال تولید کفش هستند کفش را در تیراژ بالایی به تولید می رسانند. در حال حاضر تولید کنندگان چرم گاوی این چرم را در طرح و رنگ های بسیار متنوعی تولید می کنند تا چرم های تولیدی را به راحتی به فروش برسانند.چرم گاوی کفشی

چه چرمی را برای تولید این محصول انتخاب کنیم؟

در حال حاضر افرادی که وارد حوزه تولید کفش چرمی میشوند، در حال تحقیق برای پیدا کردن چرمی هستند که بتوان بهتر از آن برای تولید کفش های با کیفیت استفاده کرد. البته این مهم است ولی کیفیت آن هم مهمتر است. به عنوان مثال برای تولید عمده کفش چرمی در کشور ایران بیشتر از چرم گاوی ناپا که خاصیت ضد آب هم دارد استفاده میشود. البته فقط این یک نوع است که برای تولید کفش استفاده می شود و انواع چرم را می توان برای تولید کفش استفاده کرد.

چرمی که براق میباشد با آن چرم ورنی میگویند. چرم ورنی گاوی هم جزو چرم های است که برای تولید کفش از آن میشود استفاده کرد.

به عنوان مثال از چرم گاوی هورس، تولید کنندگان استفاده می کنند که در حال تولید کفش های ایمنی هستند چون علاوه بر ظاهر زیبایی که به کفش می دهد دارای مقاومت بالا و استحکام زیادی است.

چرم گاوی کفشی

صادرات چرم گاوی کفشی

چرم هایی که برای تولید کفش استفاده می شوند کیفیت بسیار بالایی دارند و می توانیم نتیجه بگیریم که بازار صادراتی بسیار خوبی هم خواهند داشت.

 برای صادرات هم از این چرم ها استفاده می توان کرد. کشور ما هم جزو صادرکنندگان ای است که چرم گاوی کفشی ایران به کشورهای مختلفی صادر کرده. و در این زمینه موفقیت بسیار بالایی داشته.

به عنوان مثال چرم گاوی الگانت یا چرم گاوی شبرو که کیفیت بسیار بالایی دارد یکی از چرم های صادراتی ایران است.

چرم اشبالت گاوی هم به دلیل مقاومت بالای آن جزو چرم های صادراتی است.چرم گاوی کفشی

خرید عمده چرم گاوی کفشی

ما همیشه با دو دسته از مشتریان سر و کار داریم.

اولین دسته از مشتریان افرادی هستند که تولید کننده کفش در بازار داخل هستند و چرم را برای تولید کفش نیاز دارند.

دومین دسته از مشتریان تاجران یا شرکت‌های صادرکننده هستند که قصد صادرات چرم‌ گاوی کفشی را به کشورهای مختلف جهان دارند. ما مخصوص این افراد می توانیم سفارش تولید ثبت کنیم و مخصوص صادرات چرمی بسیار با کیفیت را تولید نماییم.

برای خرید عمده چرم گاوی کفشی برای بازار داخل و به جهت صادرات با ما در ارتباط باشید.

تا الان با مطالعه این سه بخش اطلاعاتی راجع به چرم گاوی کفشی به شما اضافه شد. در حال حاضر فروش چرم گاوی مخصوص تولید کفش کمتر انجام می شود. به خاطر اینکه اکثر تولید کنندگان کفش به صورت قدیمی در حال کار هستند.چرم گاوی کفشی

فروش چرم طبیعی بدون واسطه

قدیمی کار کردن یعنی چه؟ یعنی چرمی که نیاز دارند را از افرادی که در این بین واسطه هستند و برای آنها تامین می کنند خریداری می‌کنند و آن با آنها چندین سال است که در حال کار هستند، ولی هیچ اطلاعی ندارند که شرکت هایی در ایران وجود دارند که به آن واسطه ای که از آن خرید می کند چرم می دهد. این واسطه چرم ها را با قیمت گزافی به تولید کننده ارائه می کند.

 

در حال حاضر هم بیشتر افرادی که به صورت قدیمی در حال کار هستند مطمئناً اطلاعی از این موضوع ندارند ما به شما میگوییم که حتماً به آنها اطلاع دهید که از واسطه ها خرید خود را انجام ندهند. هرچقدر واسطه ها زیاد تر باشند قیمت چرم گاوی کفشی افزایش پیدا می کند و باعث‌ میشود کفشی که خواسته باشید به مراکز پخش ارائه کنید قیمت بسیار بالایی داشته باشد و قیمت بالا هم متاسفانه در کشور ما مساوی با فروش کم است.

فروش کم هم مساوی با از بین رفتن کسب و کار خواهد بود و شما ما نباید این ریسک را کنید و اول کار یا حتی در زمانی که در حال پیشرفت هستید خریدتان را از یک واسطه و دلال چرم انجام دهید. این کار باعث میشود تا اگر محصولات شما فروش نرود، رشد و پیشرفت شما کم خواهد شد و شما دیگر توانایی تولید محصولات چرمی نخواهید داشت.

پس تمام سعی خود را بگذارید تا تحقیق بازار انجام دهید و از شرکت های معتبر خرید خود را انجام دهید. تا بتوانید در فروش محصولاتتان موفق باشید. تنها راهی که ما به شما توانیم پیشنهاد دهیم تا بتوانید در فروش محصولاتتان موفق باشید و قیمت های مناسبی را به بازار عرضه کنید، خرید از شرکت های بازرگانی پخش چرم است.

چرم گاوی کفشی

فروش چرم گاوی کفشی به قیمت کارخانه تولید کننده آن

این بخش در رابطه با عرضه عمده انواع چرم به قیمت کارخانه تولید کننده آن توضیحاتی را به شما ارائه خواهد کرد.

در کشور ما ایران شهرهای مختلفی وجود دارد که به تولید چرم گاوی مخصوص تولید کفش مهارت دارند. چرمی که مخصوص کفش تولید میشود، باید کیفیت بالایی داشته باشد و از لحاظ ضخامت به نحوی باشد که قابل استفاده برای قالب های پا باشد.

تنها شرکت های بازرگانی هستند که در امر تولید و صادرات چرم گاوی کفشی موفقیت های بسیار زیادی کسب کرده اند برای کشور هم از ارزآوری بسیار بالایی تا الان داشته اند.

کفش هم یکی از محصولاتی است که بسیار سود بالایی در صادرات آن وجود دارد. شما اگر تولید کننده کفش هستید باید از امروز به بعد عزم خود را جزم کنید تا بتوانید کارگاه خود را رشد و توسعه دهید و هر روز بزرگ تر شوید تا بتوانید صادرات را انجام دهید.

البته صادرات را هم شما انجام نمی دهید بلکه شرکت‌های بازرگانی وجود دارند که علاوه بر پخش مستقیم در داخل کشور به پخش در سراسر جهان مشغول هستند.

 

کفشی که برای صادرات تولید میکنید، باید از چرم گاوی کفشی و مخصوص کفش تولید شده باشد. البته شما نباید در حال حاضر کفش‌ها را تولید کنید و آماده ارسال داشته باشید. بلکه باید منتظر سفارش مشتریان خارجی باشید تا آنها رنگ و مدل مورد نظر ایشان را به شما اعلام کنند تا بتوانید مطابق با درخواست آنها کفش تولید کنید.

 

در یک نتیجه گیری کلی می توانید متوجه شوید که تولید کفش در سراسر جهان رو به پیشرفت است و چرم گاوی کفشی عمده را باید از شرکت های بازرگانی که پخش بدون واسطه دارند خریداری کرد تا بتوانید با قیمت های کمتری کفش های تولیدی خودتان را به بازار عرضه کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید