ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

چرم گاوی کمربند | قیمت خرید عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره چرم گاوی کمربندخرید عمده و ارزان چرم گاوی
چرم گاوی کمربند

محصولات چرمی در تمام ادوار از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده اند. یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین چرم موجود در بازار، چرم گاوی است. چرم گاوی به علت مقاومت و دوام بالا توانسته است بازار جهانی را در دست گیرد. وجود این قبیل محاسن چرم گاوی موجب شده است که از این چرم برای ساخت انواع محصولات مختلف استفاده شود. چرم گاوی کمربند یک نمونه از چرم های پرمصرف در بازار جهان و ایران است.

چرم گاوی کمربند

درباره چرم گاوی کمربند

یکی از محصولات چرمی پرطرفدار، کمربند است. با توجه به اینکه کمربند یکی از اکسسوری های پر مصرف است، کیفیت و دوام در آن حرف اول را می زند. چرم گاوی به علت بافت متراکمی که دارد گزینه ی مناسبی برای تولید کمربند به حساب می آید. یکی از دلایل دیگر محبوبیت چرم گاوی برای ساخت کمربند، امکان ایجاد تغییر در ضخامت آن است. کمربند باید از ضخامت کافی برخوردار باشد. از طرف دیگر سطح گرین و صاف چرم گاوی، زیبایی و شیکی بی نظیری را به کمربندهای چرمی می بخشد. در نهایت چرم گاوی از تنوع رنگ و مدل بسیار زیادی برخوردار است به همین دلیل می توان کمربندهای متنوعی را با استفاده از آنها تولید و عرضه کرد.

چرم گاوی کمربند

خرید عمده و ارزان چرم گاوی

یکی از مهمترین دغدغه های تولید کنندگان و خریداران کمربند چرم، بهای تمام شده محصول است. چرم گاوی کمربند اگر به صورت عمده خریداری شود به علت حذف واسطه های ارزان تر تمام می شود. با کاهش قیمت ماده اولیه، قیمت محصول نهایی نیز کاهش می یابد. از طرفی همواره کیفیت حرف اول را می زند پس خرید از یک مرجع معتبر در اولویت هر امری قرار دارد. چرم آرسس عرضه کننده انواع چرم گاوی مخصوص کمربند است. این شرکت بازرگانی علاوه بر عرضه عمده محصولات خود، امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم کرده است تا تمام هموطنان از یک خرید با کیفیت و ارزان لذت ببرند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید