ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

کارخانه تولیدی چرم طبیعی | خرید عمده آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

پروسه تولید چرممراحل دقیق تولید چرم طبیعیخرید مستقیم از کارخانه تولیدی چرم طبیعی تهرانکارخانجات تولیدی چرم طبیعی در ایرانآیا برای خرید چرم مستقیم به کارخانه مراجعه کنم؟خرید چرم طبیعی ورامینچرم گاوی بهتر است یا بزی؟قیمت هر فوت چرم طبیعی در کارخانهسفارش تولید از کارخانه تولیدی چرم طبیعیفروش مستقیم از کارخانه تولیدی چرم طبیعی
کارخانه تولیدی چرم طبیعی

اگر قصد دارید که از کارخانه تولیدی چرم طبیعی بهترین مدل چرم طبیعی درجه یک را خریداری کنید، لطفاً این مقاله را مطالعه نمایید و با ما ارتباط داشته باشید. کارخانجات بزرگی در کشور ایران وجود دارند که وسعت های بسیار زیادی در چرم دارند.

 

کارخانه تولیدی چرم طبیعی

پروسه تولید چرم

در کارخانه تولیدی چرم طبیعی مراحل مختلف وجود دارد که پوست، یک ماده فسادپذیری است که از آن یک چرم شیک و لاکچری تبدیل تولید می شود. باید بدانید که این مراحل بسیار سخت هستند که واقعاً زمان بر می باشند. چرم طبیعی در روبرو با رقیب خود که چرم مصنوعی است، پروسه تولید سخت تری دارد و به خاطر این است که از پوست حیوان در تولید چرم استفاده می شود.

 

اینکه از پوست حیواناتی مثل گاو در تولید چرم استفاده می‌شود، باعث شده است تا محصولات چرم طبیعی، عمر و دوام بیشتری داشته باشند. چرم مصنوعی از دو لایه رویی و پایینی ساخته می شود که لایه بالایی آن را پلاستیک و لایه های پایینی آن ها را پارچه‌ تشکیل می دهند. به طور کلی چرم مصنوعی از کیفیت کمتری برخوردار است به خاطر اینکه به صورت شیمیایی و با مواد شیمیایی تولید می‌ شود و به هیچ عنوان از یک ماده طبیعی مثل پوست حیوان در تولید چرم مصنوعی استفاده نمی شود.

 

کارخانه تولیدی چرم طبیعی

مراحل دقیق تولید چرم طبیعی

حال که با پروسه تولید چرم مصنوعی و چرم طبیعی آشنا شدید متوجه می شوید که چرم‌ طبیعی بهترین کیفیت را دارد و نمی توان برای تولید محصولات بادوام، روی چرم مصنوعی حساب باز کرد.  تولید چرم طبیعی را می‌ خواهیم در این قسمت به شما توضیح دهیم تا بدانید که چه مراحلی وجود دارد که این ماده به چرم تبدیل می شود. به طور کلی باید بدانید که پوست خام تبدیل به سالامبور می شود و بعد از آن سالامبور به وت بلو تبدیل می‌ گردد همچنین بعد از آن وت بلو به کراست تبدیل شده و با انجام اعمالی بر روی چرم کراست آن را به چرمی که شما در محصولات مختلف تولید شده می بینید، تبدیل می کنند.

 

به طور کلی چرم سالامبور و چرم وت بلو نمی‌توانند برای کشور ارز آوری و اشتغال زایی بسیار زیادی داشته باشد. بلکه اگر تمامی کارخانه‌های تولیدی چرم طبیعی تلاش خود را بگذارند تا بتوانند چرم تولید کنند و یا به مرحله کراست، آنها را برسانند اشتغال‌ زایی بسیار زیادی انجام می شود.بنابراین کشورهای خارجی هم خواهان دستیابی به این نوع چرم ها هستند و با این کار می توانید علاوه بر اشتغالزایی که در داخل کشور انجام می‌دهید، بازارهای بین‌المللی را هم در دست بگیرید و صادرات را انجام دهید.

 

کارخانه تولیدی چرم طبیعی

خرید مستقیم از کارخانه تولیدی چرم طبیعی تهران

پایتخت کشور ایران تهران است. به همین دلیل افراد و جمعیت بسیار زیادی در تهران حضور دارند. این افراد نیاز به محصولات چرمی دارند و مطمئناً چرم مصنوعی، دیگر جایگاه خود را از دست داده است. چرم‌ طبیعی دوباره رونق گرفته و محصولات زیادی با استفاده از آن تولید می‌شوند. به خاطر همین جمعیت بالای تهران، تولیدی های مختلفی که محصولات چرمی را تولید می کنند، به وجود آمده اند. تولیدی هایی که میتوانند نیاز عمده مردم را مثل کیف، کفش، کفش های مجلسی، کیف اداری، جاکارتی، کیف پول و… تامین کنند.

 

این تولید کننده ها نیاز دارند تا بتوانند با قیمتهای بسیار مناسب و به قیمت کارخانه تولیدی چرم طبیعی، خرید خود را انجام دهند. برای همین شما نیاز به شرکتی دارید که مجوز فروش و پخش چرم طبیعی در کشور ایران را داشته باشد. شما می توانید خرید مستقیم از کارخانه تولیدی چرم طبیعی تهران را به وسیله شرکت بازرگانی ما که دفتر فروش کارخانه های چرم سازی این استان می باشد، انجام دهید. ما میتوانیم بهترین مدل چرم طبیعی را به شما عرضه نماییم و حتی میتوانید رنج قیمت چرم را به ما بدهید.

 

کارخانه تولیدی چرم طبیعی

کارخانجات تولیدی چرم طبیعی در ایران

کارخانه‌های بسیار زیادی در کشور ایران وجود دارد که به تولید چرم طبیعی مشغول اند. همانطور که در بالای مقاله به شما اعلام کردیم در شهرک های صنعتی خاص، نمی توانید کارخانه تولیدی چرم طبیعی را بیابید. در کشور ایران مناطقی وجود دارند که کارخانه تولیدی چرم طبیعی در آن جا وجود دارد.

 

برای همین در بخش قبل به شما گفتیم که بهترین مسیر این است که به یک شرکت بازرگانی درخواست بدهید تا مستقیم از کارخانه برای شما چرم ها را در هر رنگی که درخواست داشته باشید ارسال نمایند. ما از تمامی کشور و به عنوان مثال از تبریز، مشهد، تهران، اصفهان و همدان می توانیم انواع چرم طبیعی را بدون واسطه و با قیمت تولید به شما عرضه نماییم.

 

کارخانه تولیدی چرم طبیعی

آیا برای خرید چرم مستقیم به کارخانه مراجعه کنم؟

قطعاً برای بعضی از خوانندگان این مقاله سوال پیش می آید که من بالاخره باید به کارخانه چرم طبیعی مراجعه کنم یا کار دیگری هم میتوان انجام داد تا خرید مستقیم از کارخانه تولیدی چرم طبیعی را انجام دهم. پاسخ ما به سوالی که برای شما پیش آمده است نه می باشد. فرض کنید به کارخانه مراجعه می کنید و از آن کارخانه درخواست چرم می کنید. مطمئن باشید که کارخانه تولیدی چرم طبیعی همه چرم هایی را که تولید می‌ کند به عرضه کننده ها و به معنای دیگر شرکت‌های بازرگانی می سپارد تا فروش آن را با قیمت تولید انجام دهند.

 

مطمئناً متوجه شدید که اگر به کارخانه مراجعه کنید چرم مورد نظر شما را موجود نخواهند داشت و آخر کار هم باید باز با شرکتهای بازرگانی تماس بگیرید تا خرید خود را انجام دهید. در واقع با این کار می توانید به قیمت مقرون به صرفه ای دست پیدا کنید. همچنین دیگر نیازی نخواهید داشت که به کارخانه تولیدی چرم طبیعی مراجعه نمایید. در نکته آخر باید به شما بگوییم که تمام قیمت‌ های ما به قیمت کارخانه می باشد و هیچ سودی بر روی آن اعمال نمی‌ شود.

 کارخانه تولیدی چرم طبیعی

خرید چرم طبیعی ورامین

ورامین یکی از مناطقی است که کارخانه تولیدی چرم طبیعی در آن جا وجود دارد. شما می توانید خرید خود را از آنجا انجام دهید. چرم ورامین کیفیت خوبی دارد و در کیفیت ها و مدل های مختلف وجود دارد. از سالامبور گرفته تا چرم فینیش شده، شما می توانید خرید خود را از شرکت های بازرگانی انجام دهید.

 

ولی همانطور که در بالا به شما اعلام کردیم، حضور فیزیکی شما در کارخانه تولیدی چرم طبیعی هیچ فایده ای نخواهد داشت. اگر قصد دارید که چرم طبیعی خریداری نمایید که در ورامین تولید شده باشد، می‌توانید با شرکت ما ارتباط بگیرید تا ما شما را در این زمینه یاری نماییم.

کارخانه تولیدی چرم طبیعی

چرم گاوی بهتر است یا بزی؟

سوال بیشتر افرادی که به کارخانه تولیدی چرم طبیعی مراجعه میکنند این است که چرم گاوی بهتر است یا بزی؟ خب، برای پاسخ به این سوال موارد بسیار زیادی وجود دارد که بهتر است با مشاوره فروش مجموعه ما تماس گرفته و به صورت تلفنی یک مشاوره رایگان بگیرید تا بتوانید بین چرم گاوی و بزی یک مدل را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید. به طور کلی هر دو چرم طبیعی هستند و عمر زیادی دارند ولی اگر بخواهید از لحاظ ضخامت بررسی کنید مطمئناً ضخامت چرم گاوی بالاتر از چرم بزی می باشد.

 

از لحاظ قیمت، اگر قیمت ارزان نیاز دارید مطمئنا چرم بزی قیمت های کمتری نسبت به چرم گاوی خواهند داشت و این به خاطر دلایل مختلفی مثل: ضخامت و کیفیت پایین تر نسبت به چرم گاوی می باشد. به طور کلی باید محصولی که تولید می کنید توسط کارشناس فروش ما بررسی شود.

 

کارخانه تولیدی چرم طبیعی

قیمت هر فوت چرم طبیعی در کارخانه

در کشور ما ایران در حال حاضر هم کارخانه‌های زیادی وجود دارند که الان چرم های طبیعی را به صورت کیلویی به فروش می‌ رسانند. البته این چرم ها مدل‌ های خاصی هستند که زیاد تولید نمی‌ شوند و کیفیت های پایینی دارند و به خاطر همین امر به صورت کیلویی به فروش می رسند. در کارخانه تولیدی چرم طبیعی بعد از اینکه چرم تولید شد بر اساس فوت یا پا، قیمت گذاری انجام می‌شود و به شرکت های بازرگانی و عرضه‌کننده و پخش کننده چرم اعلام می‌شود.

لیست قیمت چرم طبیعی در سال ۱۴۰۰ با سال قبل تفاوت هایی داشته است. برای همین ما به مشتریان خود اعلام می‌کنیم که از ما درخواست لیست قیمت نکنید. به طور کلی سال قبل نوسانات بسیار زیادی در حوزه چرم طبیعی ایجاد شد که روزانه قیمت چرم طبیعی بالا برده است.

کارخانه تولیدی چرم طبیعی

سفارش تولید از کارخانه تولیدی چرم طبیعی

بهترین کار برای یک تولید کننده که می‌خواهد بر اساس علایق خود چرم تولید نماید، این است که به ما سفارش تولید چرم را بدهد و بدون دغدغه، به آسانی هزینه آن را پرداخت نماید. سفارش تولید مراحل بسیار زیادی دارد که باید مذاکرات به صورت دقیق با تولید کننده و یا فروشگاه چرم فروشی انجام شود. بعد از اینکه مذاکرات انجام شد و مورد تایید تولید قرار گرفت، استارت این کار را میزنیم .

 

حتی ما یک خدماتی گذاشته ایم که شما میتوانید رنج قیمت دقیق به ما اعلام نمایید. ما قیمت اعلام شده را مورد بررسی قرار می دهیم تا اگر امکان این کار برای ما فراهم بود، حتماً چرم را تولید خواهیم کرد. ما با بررسی های دقیق بر روی مواد اولیه تولید چرم به مرحله‌ای رسیدیم که با قیمت های ارزان هم می‌توانیم چرم را برای شما در تیراژهای بسیار بالا تولید کنیم ولی باید قبل از آن یک مذاکره دقیق با کارشناس فروش ما انجام دهید تا ما دقیقاً متوجه چرمی که می خواهید شویم.

 کارخانه تولیدی چرم طبیعی

فروش مستقیم از کارخانه تولیدی چرم طبیعی

در بخش آخر میخواهیم برای شما توضیحاتی را بیان کنیم.  شما مطمئنا از نحوه فروش ما که تحولی بزرگ در فروش چرم طبیعی در کشور ایران است اطلاعی ندارید. ما یک شرکت تولیدی و بازرگانی هستیم که علاوه بر تولید به صورت مستقیم، فروش خود را از کارخانه تولیدی چرم طبیعی در هر کجای ایران انجام می دهیم.

 

اولین کاری که شما انجام می دهید تماس با ما است . ما از منطقه‌ای که در آن زندگی می کنید اطلاع پیدا می‌کنیم و بررسی می‌کنیم که کدام کارخانه‌ها و کدام تولیدی چرم طبیعی نزدیک شما است .همچنین طبق قراردادهایی که با این کارخانه‌ها داریم به قیمت تولید، انواع چرم طبیعی را به شما عرضه می نماییم.  پس بدانید که تمام تلاش ما برای یک فروش بدون واسطه از کارخانه تولیدی چرم طبیعی در کل کشور ایران می باشد. ما تلاش داریم تا با همه کارخانه‌های چرم سازی داخل کشور ایران قراردادهای زیادی ببندیم تا بتوانیم مجوز فروش آنها را بگیریم و با قیمت تولید، بتوانیم به تمامی مشتریانی که از اینترنت با ما آشنا می‌شوند چرم ها را ارائه نماییم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید