ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

کارخانه تولید چرم گاوی عمده در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تشخیص هنگام خرید چرم گاوی اصلاز نمایندگی کارخانه تولید چرم گاوی خرید کنیدخرید از کارخانه تولید چرم گاوی به صورت عمدهفروش عمده از درب کارخانه تولید چرم گاوی
کارخانه تولید چرم گاوی

کارخانه تولید چرم گاوی میتواند با کیفیت ترین چرم های خود را در مقدار سفارشی که مشتریان اعلام می کنند عرضه کند.

از منابع مهمی که برای تولید چرم می توان از آن یاد کرد پوست انواع حیوانات است در بین این حیوانات یک پوست با دوام و مقاوم را می توان فقط از پوست گاو او گرفت و استفاده کرده و چرم باکیفیتی را از آن تولید کرد.کارخانه تولید چرم گاوی

روش تشخیص هنگام خرید چرم گاوی اصل

روش های تشخیص بسیار زیادی در اینترنت یاد شده، که می توانید انواع چرم طبیعی را  به خصوص چرم گاوی را تشخیص دهید که کدام چرم اصل و کدام چرم غیر اصل است.

باید بدانید که در بازار چند نوع چرم وجود دارد که به دو دسته بندی تقسیم می‌شوند:

  1.  چرم اصل
  2. چرم غیر اصل

 

تشخیص چرم اصل کار بسیار آسانی است.  اگر اطلاعات فنی بالایی داشته باشید می توانید به راحتی تشخیص دهید که این چرم اصل است یا نیست.

اولین راه برای تشخیص چرم گاوی اصل این است که زمانی که به کارخانه تولید چرم گاوی

یا مراکز بازرگانی به صورت حضوری مراجعه می‌کنید یا نمونه‌ای از آنها دریافت کرده‌اید،

چرم را بفشارید. چرمی که اصل است، دارای انعطاف است و هر وقت فشار می‌دهید فرو می رود.  و وقتی که فشار را بر می دارید کاملاً به حالت عادی خود برمیگردد.

در روبرو چرم غیر اصل را داریم که این نرمی را نداشته،  و با یک لمس متوجه خواهید شد که غیر اصل است.  چون که از پلاستیک در تولید چرم غیر اصل یا مصنوعی استفاده می شود.

برای همین چرم حالت بسیار خشن و سفتی را خواهد داشت.

چرم را در مقابل آتش قرار دهید! بله اگر میخواهید کاملاً متوجه از بودنش می شوید، باید چرم را در مقابل آتش قرار دهید.  در این زمان بوی مثل سوختن مو را متوجه خواهید شد.

و هر وقت این بو را داد مطمئن باشید که چرم اصل است.

ولی در طرف دیگر اگر بویی مثل بوی سوختن پلاستیک را داد بدانید که چرم کاملاً غیر اصل و مصنوعی است.

آخرین بحث این است که بدانید چرم غیر اصل یا همان مصنوعی مقاومت بسیار کمی دارد و ضعف نشان می‌دهد

به طوری که حتی اگر چرم اصل را بفشارید اصلاً اثری بر جای نمی گذارد ولی اگر چند متغیر اصلی یا پلاستیکی را بفشارید اثر ای سفید بر جای می گذارد.کارخانه تولید چرم گاوی

از نمایندگی کارخانه تولید چرم گاوی خرید کنید

اگر دغدغه این را دارید که چرم شما اصل باشد یا نباشد.  به راحتی می توانید به نمایندگی کارخانه های مختلف چرم سازی داخل کشور مراجعه کنید و با اطمینان کامل چرم خود را بخرید.

زیرا نمایندگی‌ها یا بازرگانی هایی که پخش مستقیم چرم را دارند چرم ها را در بسته بندی های کاملاً حرفه ای و با قیمت های مناسب به شما عرضه می کنند.

در حال حاضر برای اینکه این چرم گاوی در میان تولیدکنندگان محبوبیت بسیار زیادی دارد.  مطمئن باشید که تولیدکنندگان چرم و مراکز عرضه کننده چرم قیمت خود را پایین می آورند تا در بازار رقابتی باعث موفقیت شوند.

 

این به قدرت خرید شما هم برمی‌گردد.  بیشتر کارخانه تولید چرم گاوی یا شرکت های بازرگانی چرم را در تیراژهای بسیار بالایی به فروش می رسانند.  ولی شرکت بازرگانی ما این مشکل را حل کرده و به قدرت خرید شما نگاه می کند.

و بر اساس قدرت خرید شما به شما چرمی را پیشنهاد می دهد تا بتوانید خرید بهتری را داشته باشید.

 

نکته بعدی این است که حتماً و حتماً از چرم طبیعی برای تولید محصولات خود استفاده کنید.  چرمی مثل چرم گاوی طبیعی به هیچ وجه قابل مقایسه با چرم پلاستیکی همان چرم مصنوعی نیست.

از نظر کیفیت واقعا کیفیت بالایی دارد و اصلاً قابل مثال نیست.  و قابل مقایسه هم با چرم های مصنوعی و حتی چرم های طبیعی رقیبش نخواهد بود.

شما یک بار امتحان کنید و کمی از چرم گاوی را کمی از چرم مصنوعی را خرید کنید.  و با این دو چرم محصول را تولید کنید آنگاه متوجه می شوید که کدام چرم بسیار زیبا و شیک و کدام چرم بسیار ضعیف تولید شده است.

کارخانه تولید چرم گاوی

خرید از کارخانه تولید چرم گاوی به صورت عمده

همیشه نگاه به علاقه مشتری داشته باشید.

امروز مشتریان زیادی علاقه به چرم طبیعی پیدا کرده‌اند و هر جا که دنبال محصولات چرمی هستند فقط درخواست چرم طبیعی می دهند. شما هم اگر خواسته باشید از امروز می‌توانید رویه کاری خود را تغییر دهید و فقط و فقط با چرم طبیعی کار کنید.

متاسفانه بعضی از افکار های تولیدکنندگان این است که من چرم مصنوعی را اگر استفاده کنم.  سود بالاتری می برم و بیشتر مردم دنبال جنس های ارزان هستند.

این طرز تفکر واقعا اشتباه است بیایید با حمایت از تولید چرم طبیعی برای تولید محصولات تان چرم طبیعی خرید کنید و محصولات با کیفیت به دست مشتریان تان بدهید با اینکه گرانتر هستند.

ولی ارزش بیشتری هم دارند. نمایندگی و بازرگانی کارخانه تولید چرم گاوی همیشه آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته به شما مشتریان عزیز در امر فروش عمده چرم گاوی میباشد.

کارخانه تولید چرم گاوی

فروش عمده از درب کارخانه تولید چرم گاوی

همیشه در نظر داشته باشید که کارخانه‌های بسیار زیادی در امر تولید چرم گاوی در حال فعالیت هستند.  و همیشه تلاش بر این دارند که هر روز کیفیت های خودشان را بالاتر ببرند.  و ارزش و بهای محصول خود را کاهش دهند.

تا بتوانند در این بازار فروش خوبی را داشته باشند. هر کارخانه تولید چرم گاوی مهندسانی مجرب و کارآزموده دارد.  که همیشه در حال بررسی برای اینکه بتوانند کیفیت چرم های خود را افزایش دهند و قیمت آن را کاهش دهند.

نکته حائز اهمیت آن است که شرکت بازرگانی ما هم به صورت کامل با کارخانه تولید کننده در حال فعالیت است.  و فروش کارخانه های تولید چرم گاوی را برعهده دارد.

شما در زمانی که نیاز پیدا کردید تا چرم اصل و با کیفیتی را خرید کنید حتماً گوشی خود را برداشته.  و با مدیر فروش مجموعه ما تماس حاصل فرمایید. تا بتوانید اولین خرید بدون واسطه خود را انجام دهید.

چرا که با زیاد شدن واسطه ها قیمت ها هم بسیار زیاد شده اند قیمت نهایی محصولات تولیدکنندگان چرم هم افزایش پیدا می‌کند.

ما در تلاش هستیم تا بتوانیم جلوی این امر را بگیریم و به رونق تولید کمک کنیم.

پرسنل ما هر روز در حال تلاش هستند تا بتوانند بازار چرم گاوی را رشد دهند.

و از تولیدکنندگان محصولات چرمی حمایت کنند تا قیمت نهایی محصولات شان کاهش پیدا کند.

این هدف همیشگی ما خواهد بود و حال برای سفارش تولید چرم گاوی از کارخانه تولید چرم گاوی و به قیمت کارخانه یا برای خرید عمده چرم گاوی به قیمت تولید همین حالا با ما تماس بگیرید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید