ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

کارخانه تولید چرم گاوی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با مشخصات چرمعرضه کننده بهترین چرم گاوی مرغوب

چرم گاوی مرغوب فراوانی در بازار موجود می باشد که یکی از معتبرترین مراکز عرضه چرم گاو اصل مجموعه بازرگانی آرسس می باشد. که از سابقه درخشانی نیز در این زمینه بهره مند می باشد. این مجموعه محصولات خود را از بهترین کارخانه های تولید چرم گاوی در سطح کشور تهیه می نماید.

کارخانه تولید چرم گاوی مرغوب

آشنایی با مشخصات چرم

آشنایی با مشخصات چرم گاوی مرغوب چرم گاوی مرغوب دارای کاربرد های متفاوتی در صنایع مختلفی مانند صنعت چاپ، بسته بندی، مد و پوشاک و … می باشد. چرم ها از پوست حیوانات مختلفی تهیه می شوند که هرکدام دارای کاربرد های متفاوتی می باشند. انواع چرم را بر اساس نوع مقاومت می توان به شرح زیر تقسیم بندی نمود؛

  • چرم های محکم؛ برای تهیه این چرم گاوی مرغوب معمولا از پوست گاو نر، ماده و گاومیش استفاده می نمایند. از کاربرد های این نوع چرم استفاده در تخت کفش، تسمه و … می باشد.
  • چرم های نرم؛برای تهیه این چرم ها معمولا از پوست اسب، گره اسب و استفاده می شود. از کاربرد های این نوع چرم استفاده در، تیماج ،کاری زین، براق سازی و جلدسازی و… می باشد.
  • چرم های ظریف: برای تهیه این چرم گاوی مرغوب معمولا از پوست گوسفند، بره، بزغاله و بز کوهی استفاده می شود. از کاربردهای این نوع چرم استفاده در ساخت دستکش، کیف، کفش های ظریف، اشیای زیبا و جلد کتاب ها و… می باشد.

امروزه در بازار چرم گاوی های طبیعی و مصنوعی موجود می باشند که چرم های طبیعی دارای یک سری ویژگی هایی مانند واکنش دادن به حرارت، قابلیت جذب آب، قابل انعطاف بودن، سوراخ نشدن چرم،تک لایه بودن، داشتن پرز در قسمت پشت خود و… قابل تشخیص از چرم های مصنوعی می باشند. یکی از مشکلاتی که در استفاده از چرم گاوی مرغوب وجود دارد نحوه تمیز نمودن آن می باشد. برای تمیز کردن آن کافی است ابر را به مقداری سرکه رقیق شده آغشته کرد و بر سطح چرم مالید تا چرم کاملا تمیز گردد.

عرضه کننده بهترین چرم گاوی مرغوب

عرضه کننده بهترین چرم گاوی مرغوب خوش بختانه تولید چرم  در داخل کشور عزیزمان به اندازه کافی انجام می گیرد و نیازی به واردات این محصول نمی باشد، بلکه چرم تولید شده در ایران به دلیل داشتن کیفیت بالا از جایگاه ویژ ه ای در کشور های خارجی نظیر عراق، ترکیه و روسیه و… دارد. صادرات چرم گاوی این محصول به اقتصاد کشور کمک فراوانی می کند و سالانه ارز های خارجی زیادی از طریق صادرات این محصول وارد کشورمان می شود.

عرضه کننده چرم گاوی مرغوب در داخل کشور این محصول را به دو صورت فروش حضوری و غیر حضوری در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. امروزه فروش آنلاین از استقبال بیشتری نسبت به فروش حضوری برخوردار می باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید