ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

کارخانه تولید کننده چرم گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مدنظر یک تولید کننده چرم گاویخرید عمده چرم گاوی از تولیدی چرم گاوی
تولیدکننده چرم گاوی

فاکتور های مهمی در تولید چرم گاوی مد نظر است. هر کدام از این فاکتور ها نقش مهم و تعیین کننده ای در کیفیت و کاربرد محصول دارند. به همین دلیل تولیدکنندگانی که بخواهند محصول با کیفیتی را ارائه دهند، به این فاکتور ها توجه ویژه ای می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی فاکتور های مورد نظر هر تولید کننده چرم گاوی و کارخانه های آن در ایران بپردازیم و آنها را بررسی کنیم.

تولیدکننده چرم گاوی

نکات مدنظر یک تولید کننده چرم گاوی

تولیدکننده چرم گاوی

  1. ضخامت: ضخامت چرم گاوی، یکی از نکات مهمی است که هر تولید کننده چرم گاوی به آن توجه دارد. ضخامت متفاوت موجب کاربرد های متفاوت در تولید محصولات چرمی و اکسسوری ها می شود و دلیل توجه به آن نیز همین امر است.
  2. سورتینگ: سورتینگ در واقع کیفیت چرم است. به طور کلی چرم گاوی با چهار درجه کیفیت بندی می شود. البته تولید کنندگان در این مسئله با هم کاملا همسان عمل نمی کنند.
  3. نوع چرم: نوع چرم هم بسیار مهم است. برخی از چرم ها قابلیت تنفس پذیری دارند؛ برخی دیگر قابلیت انعطاف پذیری بیشتری دارند و برخی هم دارای مقاومت فوق العاده ای می شوند. نکته حائز اهمیت این است که هر یک از این چرم ها در جاهای مختلفی کاربرد دارند و بنابراین در تولید چرم گاوی این بسیار مهم است.
  4. بررسی کیفی: در این نوع بررسی، کیفیت کالا سنجیده می شود و با توجه به فاکتور های مورد نظر، طبقه بندی می شوند. سپس عملیات قیمت گذاری تولید کننده چرم گاوی هم بر اساس رخ چرم انجام می شود.

خرید عمده چرم گاوی از تولیدی چرم گاوی

تولیدکننده چرم گاوی

با توجه به آشنایی شما با فاکتور ها مورد نظر یک تولید کننده چرم گاوی، اکنون می توانید چرم خود را سفارش دهید و در شرکت ما، آن را بدون واسطه دریافت نمایید. به این مسئله توجه داشته باشید که مورد مصرف خود را حتما با کارشناس فروش ما در میان بگذارید تا چرم مطابق با خواسته شما در اختیارتان قرار داده شود. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب از دیگر امتیازاتی است که در شرکت ما می توانید از آنها بهره مند شوید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید