ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

کارگاه تولیدی چرم گاوی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش غیر مستقیم چگونه است؟روش مستقیم خرید از کارگاه تولیدی چرم گاوی یا؟سفارش چرم از کارگاه تولیدی چرم گاوی
کارگاه تولیدی چرم گاوی

کارگاه تولیدی چرم گاوی در تهران آماده تولید انواع چرم گاوی میباشد. چرم گاوی که در تهران تولید می شود را می توان برای ساخت انواع کیف و کفش، مبلمان، کمربند و بیشتر اکسسوری های موجود در بازار استفاده کرد. کارخانه چرم سازی تهران چرم های خود را به صورت مستقیم و غیرمستقیم به بازار عرضه می کند. امروز می خواهیم درباره روش های مستقیم و غیر مستقیم عرضه و پخش چرم توسط کارخانه چرم سازی صحبت کنیم.کارگاه تولیدی چرم گاوی

روش غیر مستقیم چگونه است؟

اولین روش را کاملاً برای شما روشن می‌کنیم تا با روش مستقیم بهتر بتوانید آشنا شوید. برای خرید چرم باید به کارخانه یا عرضه کننده ای مراجعه کنید که به آن اعتماد دارید و مطمئن هستید که چرم اصل و با درجه کیفی بالایی به شما ارائه می کند. مطمئنا اگر بدانید که چرم اصل و با کیفیتی به شما توسط این عرضه کننده ارائه نمی شود هیچ وقت با این عرضه کننده کار نخواهید کرد.

متاسفانه افرادی وجود دارند که به صورت غیر مستقیم یا به معنای دیگر واسطه، در حال فروش چرم گاوی هستند. از کارگاه تولیدی چرم گاوی چرم مورد نظر خود را می خرند و این افراد به روش های مختلفی یا با داشتن مکانی یا بدون داشتن مکان و یا به هر روش دیگری فقط برای کسب سود، اقدام به فروش عمده چرم می‌کنند. متاسفانه در معامله با اکثر این افراد خیری نخواهید دید.

روشی که شما بخواهید به این افراد مراجعه کنید روش کاملاً غیر مستقیم است البته باید بدانید که در روش مستقیم منظور ما این نیست که شما مستقیماً به کارخانه چرم سازی مراجعه کنید بلکه راهکاری بهتر از این برای شما سراغ داریم تا کار شما آسان تر شود.کارگاه تولیدی چرم گاوی

روش مستقیم خرید از کارگاه تولیدی چرم گاوی یا؟

خوب اینجا همه شما شاید با خودتان در نظر بگیرید که وقتی که قرار نباشد به فروشگاه چرم گاوی مراجعه کنیم و به عمده‌ فروشی آن هم مراجعه نکنیم. پس قطعاً باید به کارخانه تولید کننده چرم گاوی یا کارگاه تولیدی چرم گاوی مراجعه کرد. خیر اینگونه نیست شما فقط با رفتن به شهرک های صنعتی که در آن کارخانه های چرم سازی وجود دارند در هزینه و زمان خود ضرر زیادی کرده اید.

اگر اطلاعاتتان نسبت به کارخانه‌های چرمسازی زیاد باشد، باید بدانید که  کارخانه‌ها پس از تولید چرم، چرم تولید شده خود را به شرکت‌های بازرگانی معتبر می سپارند تا آنها را به فروش برسانند. به همین دلیل شرکتهای بازرگانی هم انواع چرم گاوی را به قیمت کارخانه و یا به قیمت تولید به فروش می رسانند.

پس راه چاره شما دسترسی و دستیابی به این بازرگانی هاست. در روش خرید غیرمستقیم واسطه ها زیاد می شوند شاید چرمی که در فروشگاه وجود دارد بین پنج یا چهار واسطه جابجا شده باشد. پس نتیجه میگیریم که خرید مستقیم به صرفه ترین خرید است. و در معامله ای که در روش مستقیم انجام می شود شما بهره زیادی خواهید برد.کارگاه تولیدی چرم گاوی

سفارش چرم از کارگاه تولیدی چرم گاوی

در مواردی در زمان پیش می آید که شما نیاز فوری به چرم دارید شاید شما از مشتری سفارش عمده تولید محصولات چرمی را گرفته باشید و نیاز به خرید چرم گاوی عمده داشته باشید در این زمان ها اصلاً توصیه نمی کنیم به کارگاه تولیدی چرم گاوی و کارخانه های چرم سازی مراجعه کنید چون وقت خود را تلف می کنید و به هیچ نتیجه ای دست پیدا نمی کنید.

یکی از شرکت‌های بزرگ بازرگانی هستیم که انواع کارخانه های چرم گاوی تهران چرم های خود را به ما می سپارند تا فروش آنها را انجام دهیم و خودمان هم تولید کننده هستیم پس شما با خیال راحت و با اطمینان کامل از اینکه هیچ واسطه ای در میان نیست می توانید سفارش تولید چرم بدهید. در رابطه با مسائل فرستادن بار و باربری هیچ نگرانی نداشته باشید چون ما در هر نقطه از کشور که باشید بار را برای شما ارسال خواهیم کرد.

 

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید