ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

توزیع مستقیم چرم گاوی تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

با انواع چرم طبیعی آشنا شویدخرید عمده چرم گاوی تبریز

حتما تا به حال از چرم گاوی تبریز شنیده اید که از بهترین چرم های ایران است که کیفیت بی نظیری دارد و زبان زد عام و خاص است. این روزها از چرم گاوی برای کفش های مردانه و زنانه و انواع کیف های زنانه و کمربند های شکیل استفاده می شود که جز پرفروش ترین کیف و کفش ها در کشور می باشد.چرم ها دارای الیاف فشرده هستند که باعث دوام و مقاومت بالای آن در برابر سرما و گرما می شود. چرم گاوی در مقایسه با چرم بز و گوسفند دارای ضخامت و مقاومت بیشتری است که باعث ماندگاری و دوام بیشتر آن می شود.

توزیع مستقیم چرم گاوی تبریز

با انواع چرم طبیعی آشنا شوید

با انواع چرم گاوی تبریز آشنا شوید. چرم گاوی تبریز یکی از بهترین نمونه چرم های موجود در بازار می باشد و دارای کیفیتی جهانی می باشد و به بسیاری از بازار های دنیا صادر می شود. تولید چرم بزی در تبریز از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد و تعداد افراد زیادی در این حرفه مشغول به کار می باشند و تهیه و پخش و فرآوری چرم بز یکی از حرفه های سنتی شهر تبریز می باشد. کاربرد چرم بزی در صنعت پوشاک بسیار زیاد می باشد و از آن برای ساخت و طراحی انواع پوشاک استفاده های فراوانی می شود.

از چرم بزی برای ساخت پوشاک های مختلف از بچه گانه تا زنانه و پوشاک بزرگ سالان استفاده می شود اما بیشتر از آن برای ساخت لباس های خاص و شیک استفاده می شود. از چرم بز برای ساختن انواع مانتو و انواع کاپشن های چرم استفاده می شود. چرم گاوی تبریز هم کیفیت بالایقفبلرذی دارد و  برای ساخت بیشتر اکسسوری ها از ان استفاده میکنند. علاوه بر صنعت پوشاک،چرم بز در صنایع دیگری مانند ساخت کفش و . . . هم دارای کاربردهای فراوانی می باشد. حتی از آن برای دیزاین داخلی ماشین های خاص هم استفاده می شود. چرم گاوی تبریز هم از با کیفیت ترین چرم ها میباشد.

عمده فروشی چرم گاوی تبریز

خرید عمده چرم گاوی تبریز

چرم سبک چرم سبک محصولی است که از پوست حیواناتی مانند گوسفند ،بره ،بز غاله و بز به دست می آید این چند نسبت به انواع دیگر چرمها ضخامت کمتری دارد و به همین دلیل به آن چرم سبک می گوییم راحتی و سبکی ذاتی این چرم آن را برای استفاده در کلاه و لباس ها بسیار مناسب کرده است همچنین نگهداری و مراقبت از این نوع چرم بسیار ضروری است چرم نیمه سنگین این چرم از پوست حیواناتی مانند گاو، کروکودیل و شترمرغ به دست می‌آید یکی از بهترین چرم های بازار محسوب می‌شود و نسبت به بقیه چرمها قیمت بالاتری دارد کمیاب بودن، کیفیت و قیمت بالای این چرم نیمه سنگین باعث شده تا این نوع چرم در ساخت کلاه های لوکس مورد استفاده قرار بگیرد .

برای خرید انواع چرم گاوی به سایت www.arcescharm.com فروش چرم و توزیع چرم مراجعه کنید .

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید