ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروشندگان عمده چرم گاوی میلینگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

این مدل چرم چه ویژگی هایی دارد؟خرید بهترین انواع چرم گاوی میلینگ
چرم گاوی میلینگ

چرم گاوی میلینگ یکی از هزاران نوع چرم های طبیعی و حیوانی است. امروزه استفاده از چرم در کشورهای مختلف رونق پیدا کرده و برای تولید کیف و کف و لباس از چرم های مختلف استفاده می شود و فروشندگان عمده این محصولات هم به صورت مستقیم با تولیدی های بزرگ و کوچک در حال معامله هستند.

فروشندگان عمده چرم گاوی میلینگ

این مدل چرم چه ویژگی هایی دارد؟

چرم گاوی میلینگ چرم های مختلفی در انواع و اقسام وجود دارد. چرم میلینگ هم یک نوعی از چرم است. آبا می دانید چرم میلینگ چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ چرم میلینگ یک نوع چرم گاوی است که همانند سایر چرم ها طی مراحلی به دست می آید و غالبا یک روی چرم براق است و لایه زیرین آن دارای پرز است. شکل ظاهری چرم میلینگ گاوی به این صورت است

که روی آن دانه مانند است و این چرم بسیار نرم و انعطاف پذیر است. علت این که این چرم به اسم میلینگ نامیده شده است این است که با دستگاهی به نام میلینگ این چرم ساخته و پرداخته می شود و به همین خاطر اسم این چرم شده چرم میلینگ گاوی وگرنه مواد اولیه این چرم همان پوست گاو است.

چرم میلینگ چرم نسبتا مرغوبی است چرا که وقتی قرار است دانه های روی چرم را دستگاه میلینگ روی آن چرم به وجود آورد باید چرم اصلی آن یک چرم مرغوب و خوب باشد تا توان تحمل این کار را داشته باشد. از این چرم برای مصارف مختلفی مثل کیف و کفش و لباس و حتی رویه مبل استفاده می شود.

خرید بهترین انواع چرم گاوی میلینگ

خرید چرم گاوی میلینگ انواع چرم گاوی با اشکال مختلف وجود دارد با کیفیت های مختلف، اما شما برای خرید چرم گاوی مرغوب و خوب ابتدا باید چرم اصلی را بشناسید و بدانید چرم گاوی اصیل چه ویژگی ها و خصیاتی دارد سپس به سراغ خرید آن بروید.
برای خرید عمده این محصول چه به صورت خام و چه به صورت محصولات تولید شده به مراکز معتبر باید مراجعه کنید. چرم گاوی از جمله چرم هایی است که در کشور ما تولید زیادی دارد. لذا فروش عمده این محصول هم بازار خوبی را برای فروشندگان به ارمغان آورده است.

قیمت این محصول با توجه به نوع دباغی و نوع چرم و موارد دیگر در حال تغییر است. شما برای خرید عمده این محصول با مراجعه به فروشگاه های چرم فروشی که به صورت آنلاین و حضوری در حال فعالیت هستند مراجعه کنید.
برای خرید بهترین نوع چرم گاوی میلینگ می توانید با مدیر فروش ما در ارتباط باشید تا ما شما را در این زمینه راهنمایی کنیم تا بهترین و به صرفه ترین خرید را داشته باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید