ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرجع فروش چرم خام گاوی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چرم خام گاوی مرغوبتولید کنندگان چرم خام گاوی صادراتی

چرم از مواد اولیه در صنعت می باشد که به واسطه دباغی کردن پوست حیوانات مختلف مانند گاو به دست می آید. مرجع فروش چرم خام گاوی صادراتی با ارزان ترین قیمت محصولات خود را در سراسر نقاط کشور عرضه می ‌کند. این محصول بسیار پرفروش بوده که به دلیل استحکام و ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد که در ادامه ذکر شده است.

مرجع فروش چرم خام گاوی صادراتی

مشخصات چرم خام گاوی مرغوب

مشخصات چرم خام گاوی مرغوب از مشخصات چرم خام گاوی مرغوب می توان به استحکام بسیار بالای آن اشاره نمود. این چرم از تراکم بالای الیاف برخوردار بوده که آن را بسیار مقاوم و محکم نموده است. سطح آن کاملا صاف و یکدست می ‌باشد و در زیر آن پرزهایی دیده می‌ شود که کاملا یکسان هستند و دارای خاصیت ارتجاعی می باشند.

به هیچ عنوان پاره نمی گردد و ضخامت آن نسبت به دیگر چرم ها بالاتر بوده که تاثیر زیادی در افزایش کیفیت آن دارد. به دلیل این خصوصیات در تهیه انواع مبلمان، دستکش های صنعتی، اکسسوری، کمربند، کیف و کفش از آن استفاده می شود.

بوی آن کاملا طبیعی بوده و خوشایند می باشد و بوی زننده پلاستیک نمی دهد. جنس آن نیز کاملا طبیعی بوده و هیچ ماده دیگری در تولید آن به کار نرفته است. دارای طرح های متنوع و بسیار خاص می باشد. با گذشت زمان دچار تغییر شکل نمی شود و در برابر حرارت مقاوم است.

تولید کنندگان چرم خام گاوی صادراتی

تولید کنندگان چرم خام گاوی صادراتی تولید چرم گاو صادراتی خام با استفاده از بهترین ماشین‌آلات و با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا انجام می شود. این کالا در کارخانه جات تولید کننده متعددی ساخته می‌شود که دارای برند های اصلی می باشد.

تمامی محصولات به صورت اصل و اورجینال از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند و کیفیت در تمام آنها رعایت شده است. شما می توانید برای دریافت مرغوب ترین محصولات با کارشناسان فروش در این مجموعه به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنید و درخواست خود را اعلام نمایید.

سفارشات عمده نیز پذیرفته می شود و مشتریان می توانند به هر میزانی که می خواهند این کالا را در اختیار داشته باشند. ارسال محصول به تمامی شهرها و روستاهای کشور امکان پذیر است. این کالا در طرح ها و مدل های بسیار متنوع تولید شده است و برای آماده سازی آن از بهترین بسته بندی ها استفاده شده است.

کالا در عین حال که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند با قیمت بسیار ارزان به مشتریان ارائه داده می شود تا همه افراد بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند. روش خرید از مرکز عرضه چرم خام صادراتی به صورت کاملا غیر حضوری می باشد و نیازی به خروج مصرف ‌کنندگان از منزل یا محل کار خود نیست.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید