ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

نرخ روز چرم الگانت گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره چرم الگانت گاویفروش ارزان چرم الگانت گاوی
چرم الگانت گاوی

امروزه با توجه به تغییر سلیقه مردم در خصوص لباسهای مختلف، استفاده از چرم الگانت گاوی برای تولید کیف و کفش رونق و رواج زیادی پیدا کرده است و باعث افزایش قیمت چرم تا حدود زیادی شده است. نرخ روز چرم الگانت گاوی در یک سال اخیر همواره دچار افزایش شده است و امروزه قیمت آن نسبت به موقع مشابه سال قبل حدود دو برابر شده است‌. نرخ روز انواع چرم الگانت گاوی در سایت ما قابل مشاهده است. نرخ روز چرم الگانت گاوی

اطلاعاتی درباره چرم الگانت گاوی

اطلاعاتی درباره چرم الگانت گاوی چرم الگانت گاوی به عنوان یکی از مرغوب ترین چرم های موجود در بازار شناخته می شود که از دباغی کردن پوست گاو به دست می آید. این محصول بدلیل دارا بودن کیفیت بالا دارای قیمت نسبتاً بالایی می باشد و با وجود قیمت بالا باز هم مشتریان به سمت خرید و استفاده از آن جذب می شوند.

درباره چرم الگانت گاوی می توان به اطلاعات زیر پرداخت:

  • شکل ظاهری: شکل ظاهری این نوع چرم بسیار براق و شفاف می باشد و زمانی که آن را لمس می کنید کاملاً نرم و لطیف است.
  • روش تولید: برای تولید چرم الگانت گاوی ابتدا پوست قسمت مرکزی بدن گاو، که بهترین قسمت بدن گاو به شمار می رود را با استفاده از دستگاه باد جدا کرده و سپس آن را به صورت خاص دباغی می کنند تا به چرم مورد استفاده برای صنایع گوناگون تبدیل شود.
  • موارد استفاده: به دلیل کیفیت بسیار بالای این نوع چرم می توان از آن برای تولید کفش چرم، کیف چرم، لباس های گران قیمت چرمی و غیره استفاده نمود.
  • میزان کش: چرم الگانت گاوی دارای میزان کش بسیار کم است و زمانی که آن را در جهت عرض بکشید، خیلی کم کش می آید.
  • طرح: به دلیل طبیعی بودن این نوع چرم گاوی طرح موجود روی آن از الگوی خاصی پیروی نمی کند و به همین دلیل این نوع چرم ممکن است در بعضی از قسمت ها برآمده باشد.

فروش ارزان چرم الگانت گاوی

فروش ارزان چرم الگانت گاوی هرچند چرم الگانت گاوی دارای قیمت نسبتاً بالایی است، فروش و خرید ارزان آن از طریق روش های زیر امکان پذیر است:

  • فروش چرم عمده: فروش چرم عمده یکی از راه های خرید ارزان قیمت این محصول می باشد و اگر محصول را به صورت عمده خریداری کنید، نه تنها قیمت محصول، بلکه هزینه های حمل و نقل نیز برای شما کاهش پیدا خواهد کرد.
  • فروش مستقیم: فروش مستقیم چرم یکی دیگر از روش های فروش ارزان قیمت به شمار می رود و در فروش مستقیم این محصول می توانید آن را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان خریداری نمایید که باعث صرفه جویی حدود ۲۰ درصدی در قیمت ها می شود.
مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید