ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم طبیعی گاوی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید بدون واسطه چرمخرید چرم طبیعی گاوی عمده و بدون واسطهقیمت خرید چرم طبیعی گاوی عمده
خرید چرم طبیعی گاوی

تمامی تولیدکنندگان خرید چرم طبیعی گاوی خود را از مراکز مختلف به انجام می رسانند. بهترین اختراع بشر چرم طبیعی بوده است و چرم مصنوعی به هیچ عنوان نمی‌تواند جای چرم‌ طبیعی را بگیرد. از سالیان قدیم انسان ها در حال استفاده از چرم گاوی طبیعی بوده‌اند‌. در زمان های پیش، تولید چرم گاوی پروسه خیلی سخت و زمانبری داشت ولی در حال حاضر به علت پیشرفت علم و تکنولوژی، باعث شده که دستگاههای اختراع شوند تا در پروسه تولید چرم گاوی طبیعی به کمک تولید کنندگان بیایند. برای همین زمان تولید چرم گاوی طبیعی کاهش پیدا کرده و در سفارشات حداقل دو هفته طول می کشد تا مقدار تیراژ مثلاً ۱۰۰۰ فوت تولید شود.خرید چرم طبیعی گاوی

خرید بدون واسطه چرم

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که مرکزی که خرید چرم طبیعی خود را از آن انجام می دهید، چگونه مرکزی است؟

متاسفانه افراد قدیمی و تولیدکنندگان قدیمی فقط در حال کار کردن با یک عرضه کننده چرم هستند ولی ما پیشنهاد می دهیم که یک بار هم که شده تصمیم بگیرید با عرضه کنندگان دیگری هم کار کنید.

چون آن عرضه‌کننده ها شاید بدون واسطه چرم مورد نظر شما را ارائه کنند و بتوانید از خریدتان سود زیادی کنید و محصولات آن با قیمت کمتری تولید شود و در بازار رقابتی رقابت را به دست بگیرید و در فروش محصولاتان موفق شوید.خرید چرم طبیعی گاوی

خرید چرم طبیعی گاوی عمده و بدون واسطه

چرم طبیعی گاوی در انواع مختلفی می‌تواند تولید شود به عنوان مثال برخی از کارخانه‌ها با دباغی گیاهی تولید را انجام می دهند بعضی از تولیدکنندگان هم با دباغی کرومی تولید چرم را انجام می‌دهند حالا برای شما سوال است که در باغی کرومی بهتر است یا گیاهی؟

در بین دباغی هایی که در بالا گفته شد قطعاً دباغی گیاهی بهتر است. به‌ چرمی که با مواد گیاهی تولید می‌شود  چرم‌ گاوی گیاهی گفته می‌شود ولی تولیدکنندگان قدیمی همیشه، چرم های خود را با دباغی کرومی می‌خرند چون شاید بعضی از تولیدکنندگان اصلاً از دباغی گیاهی اطلاعی نداشته باشند.

همیشه درخواست دباغی کرومی را میدهند، برای همین گفتیم که مرکز خود را عوض کنید شاید مرکزی که به شما چرم را ارائه کند مراکز بدون واسطه باشد و چرم گاوی گیاهی را به شما ارائه کند و شما بتوانید استفاده بهتری از آن چرم کنید.خرید چرم طبیعی گاوی

قیمت خرید چرم طبیعی گاوی عمده

همیشه دغدغه مشتریان قیمت چرم طبیعی گاوی بوده است و در زمان خرید چرم طبیعی گاوی عمده به قیمت آن دقت بسیار زیادی می کنند بلکه در مواردی دقت به قیمت مهم است و باید شما دقت کنید و در بعضی از مواقع قیمت نباید برای شما مهم باشد و کیفیت را باید از نزدیک ببینید و بسنجید و بعد تصمیم بگیرید که قیمت بالاست یا نه.

چون چرم گاوی گیاهی که در بالا به شما گفته شد قیمت بالاتری از دباغی کرومی دارد شاید حداقل ۲۰ هزار تومان با دباغی کرومی تفاوت قیمت در هر پا داشته باشد. برای همین زمانی که قصدتان جدی بود که چرم قوی گیاهی مدنظرتان بود و به دنبال چرم مصنوعی نبودید و به دنبال باکیفیت‌ ترین چرم طبیعی بودید می توانید با شرکتم تماس بگیرید و سفارش تولید یا سفارش خرید چرم گاوی گیاهی را به ما بدهید ما همیشه پاسخگوی سوالات مشتریان عزیز هستیم.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید