ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی آنتیک هورس ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره چرم گاوی هورسخرید عمده و ارزان چرم گاوی هورس
چرم گاوی آنتیک هورس

چرم طبیعی مقاومت و دوام بالاتری از چرم مصنوعی دارد به همین دلیل همواره مورد توجه قرار گرفته است. به طور کلی چرم طبیعی انواع مختلفی دارد که یک نمونه از آن چرم هورس است. چرم هورس را می توان از پوست شتر، بز و گاو تهیه کرد. چرم گاوی آنتیک هورس یکی از محبوب ترین چرم های موجود در بازار است. علت این استقبال به مقاومت و دوام بالای چرم گاوی بر می گردد. همچنین نباید از شکل ظاهری زیبا و شیک این چرم غافل شد.چرم گاوی آنتیک هورس

درباره چرم گاوی هورس

سطح چرم به صورت کلی صاف است اما اگر به وسیله یک واکس مخصوص سطح آن از حالت صاف به پرزدار تغییر یابد به آن چرم هورس می گویند. سطح چرم گاوی آنتیک هورس نرم، مخملی و پرزدار است به همین دلیل این محصول چرمی متمایز از سایر محصولات است. اما از دیگر ویژگی های چرم گاوی هورس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. چرم گاوی هورس به علت آنکه بعد از مدتی در اثر لمس مداوم حالت آنتیک به خود می گیرد، چرم گاوی آنتیک هورس نامیده می شود. سایه روشن ایجاد شده در اثر لمس این چرم موجب افزایش زیبایی و ارزشمندی آن شده است.
  2. در طراحی محصولات چرمی استفاده از وسایل محکم کننده برای حفظ ایستادگی چرم بسیار متداول است اما چرم گاوی آنتیک هورس به علت ضخامت و ایستادگی بالا از این قبیل وسایل محکم کننده بی نیاز است.
  3. از دیگر ویژگی های چرم گاوی هورس خاصیت ضد آب، آن است به همین دلیل می توان از این نوع چرم برای ساخت انواع کیف ، کفش و … استفاده کرد.

چرم گاوی آنتیک هورس

خرید عمده و ارزان چرم گاوی هورس

در نهایت باید گفت با توجه به اینکه تشخیص و تمایز چرم طبیعی از چرم مصنوعی کاری بسیار تخصصی است لازم است که خرید چرم گاوی از یک مرجع معتبر صورت گیرد. چرم آرسس ارائه دهنده انواع چرم های گاوی در کشور است. این شرکت بازرگانی با فروش عمده محصولات خود موجب حذف واسطه ها و کاهش قیمت تمام شده محصول شده است.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید