ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

خرید چرم گاوی اشبالت | تولیدی آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های چرم اشبالت که باید دقت کنیدخرید چرم گاوی اشبالت عمده با نازلترین قیمت
خرید چرم گاوی اشبالت

خرید چرم گاوی اشبالت به روش های مختلفی انجام می شود. چرم اشبالت اصل در داخل ایران تولید می شود و شما می توانید این محصول را در سراسر کشور خرید و فروش کنید. بیشتر تولید کنندگان محصولات چرمی ترجیح می دهند که کالا را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنند. به همین دلیل بعضی از شرکت های بازرگانی، چنین شرایطی را برای تولید کنندگان فراهم می کنند تا بتوانند به راحتی به صورت عمده و بدون هیچ مشکلی در هر شهری که زندگی می کنند، محصول خود را خریداری کنند و کالا را تحویل بگیرند.خرید چرم گاوی اشبالت

ویژگی های چرم اشبالت که باید دقت کنید

اشبالت طبیعی یکی از انواع چرم گاوی می باشد که قسمت صاف آن برداشته می شود و به شکل سطحی پرزدار تبدیل می شود. در حقیقت، قسمت زیرین پوست گاو به عنوان اشبالت شناخته شده است. سطح اشبالت طبیعی، ضخیم می باشد و جنس آن نیز بسیار محکم است و زمانی که در کارخانجات چرم سازی، دباغی و رنگ آمیزی می شود، ظاهری بسیار زیبا پیدا می کند. چرم گاوی اشبالت از انواع و مدل های مختلفی برخوردار است که هر کدام کارایی مخصوص خود را دارند.

این نوع چرم در تولید انواع محصولات چرمی شامل کیف، کفش، دستکش، ست های چرمی دخترانه، دوخت لباس کار و… مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید چرم گاوی اشبالت

خرید چرم گاوی اشبالت عمده با نازلترین قیمت

چرم گاوی اشبالت از درجه کیفی و مرغوبیت متفاوتی برخوردار است. هنگام خرید چرم گاوی اشبالت باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا بتوانید محصول خوب و با کیفیتی را خریداری کنید. باید توجه داشته باشید سطح چرمی که خریداری می کنید، یک دست و مناسب باشد. پرزهایی که در قسمت پشت چرم وجود دارد، باید کوتاه و منظم باشند. باید توجه داشته باشید که در هیچ یک از قسمت های محصول، چرم زدگی یا پارگی مشاهده نشود. این نوع چرم دارای انعطاف می باشد و دچار شکنندگی نمی شود. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که رنگ رویه چرم گاوی اشبالت نیز کاملا یک دست می باشد.

شما میتوانید چرم گاوی اشبالت را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از شرکت ما تهیه نمایید. این محصول را اگر عمده خریداری کنید قطعا با قیمتی پایین، خرید را انجام خواهید داد. کارشناسان فروش شرکت چرم آرسس آماده مشاوره در خرید انواع چرم طبیعی برای مشتریان عزیز میباشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید