ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

صادر کننده انواع چرم گاوی اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه  با چرم گوسفندیتولید کنندگان بهترین چرم گاوی اصل
چرم گاوی اصل

چرم گاوی اصل چرمی باکیفیت و با انعطاف است که با دباغی پوست طبیعی گاو تولید می شود. بیشترین ماده اولیه برای تولید چرم طبیعی، پوست گاو است. دباغی چرم مرحله ای است که پروتئین های پوست، به ویژه کلاژن را پایدار و مقاوم می کند تا پایداری حرارتی، شیمیایی و میکروبیولوژیکی پوست گاو را بالا ببرد و آن را برای استفاده گسترده ای از کاربرد نهایی مناسب کند.

 

وقتی چرم به صورت کامل و با تمام بافت بالایی پوست گاو اصلاح شد، به آن چرم گاوی میگویند. چرم گاوی حتی با وجود لکه های پوستی در آن، به دلیل کیفیت و ماندگاری زیاد، از انواع چرم های طبیعی گران تر بوده و متقاضی بیشتری دارد. چرم گاوی سه دسته کلی دارد: آنیلین(جوهر)، نیمه آنیلین و محافظت شده. چرم های آنیلین با استفاده از رنگ های محلول برای حفظ بافت طبیعی پوست چرم پردازش شده و رنگدانه و پوشش ندارند. این مساله باعث شده تا همانند طبیعی ترین چرم درآیند، ولی در برابر خراش و لکه حساس هستند.

صادر کننده انواع چرم گاوی اصل

مقایسه  با چرم گوسفندی

چرم گاوی اصل چرم گاوی اصل نتیجه ای است که طی فرآیندهای مختلف از پوست این حیوان به دست می آید. دباغی پوست گاو از جمله این فرایندها است که نتیجه آن چرمی است که در فروشگاه‌های فروش چرم می‌بینید. پس از اتمام دباغی، چرم گاوی برای ساخت محصولات مختلف بکاربرده می‌شود که شامل کاپشن و کت چرمی، کیف و کفش، کمربند، مبلمان، صندلی ماشین و بسیاری موارد دیگر است.

  • مقاومت و دوام: ساختار بسیار محکمی داشته و ضخیم‌ و قوی‌تر از سایر چرم های دیگر حیوانی است، برای همین به نسبت سایر چرم‌ها، کمتر ترک و پارگی می‌شود.
  • انعطاف پذیری: این چرم انعطاف پذیری بالایی دارد و با شکل بدن استفاده کننده سازگار است. به این دلیل محصولی که از طریق چرم گاوی تولید می شود برای استفاده روزمره خیلی راحت است.
  • با ناهمواری و ساختار فیبری قوی این چرم، چرم گاوی از انعطاف زیادی برخوردار است. در پایین این ویژگی را در سایر چرم‌ها مقایسه کرده‌ایم.
  • ضد آب بودن:  چرم گاوی اصل از قابلیت ضد آب برخوردار است. اگر به درستی واکس خورده باشد و  باکیفیت باشند، می‌توان از آنها به عنوان بارانی در هنگام بارش باران استفاده کرد.
  • ضخیم بودن: این پوست معمولاً ضخیم تر و سنگین‌تر از پوست‌های متداول است. به همین دلیل است که در دوخت کت، کیف و کفش از این نوع چرم زیاد استفاده می‌شود.
  • پوشیدن راحت: با دباغی خوب و پرداخت مناسب، پوشیدن آن به عنوان یک محصول پوشیدنی بسیار راحت است. دباغی پوست گاو: دباغی پوست گاو راحت بوده و تقریباً هر نوع روش برنزه سازی را می‌توان روی آن استفاده کرد.

تولید کنندگان بهترین چرم گاوی اصل

تولید کنندگان بهترین چرم گاوی اصلبه طور طبیعی چرم گاوی رطوبت را دفع و شکل خود را حفظ کرده و در برابر نور خورشید و سرما و درمقابل گرما مقاومت بالایی دارد از نظر دوام و مقاومت، پوست گاوی بهتر از پوست گوسفندی است؛ بطوریکه که چرم گوسفندی نسبت به چرم گاوی  انعطاف پذیری بیشتری و کشش بیشتری دارد. مانند پوست بزی، وزن پوست گوسفند نیز خیلی کمتر از پوست گاوی بوده است. برای عایق، پوست گاوی گرمای بیشتری نسبت به پوست گوسفندی خواهد داشت. با این حال ، در مسائل نرم و لطیف بودن چرم، پوست گوسفند بهتر از پوست گاو است.

 

شما میتوانید بهترین چرم گاوی صادراتی را از ما خرید کنید. به همین منظور با ما در تماس باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید