ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

عرضه عمده چرم طبیعی گاوی الگانت

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونگی تولید چرم طبیعی گاوی الگانتخرید مستقیم چرم طبیعی گاوی الگانت

چرم طبیعی گاوی الگانت جزو لوکس ترین و پر فروش ترین انواع چرم موجود در بازار به حساب می آید. عرضه عمده چرم طبیعی گاوی الگانت در کشور در سطح وسیعی به انجام می رسد. این چرم طبیعی گاوی الگانت با توجه به جنس آن کاربرد فراوانی در ساخت بسیاری وسایل و مشتقات چرمی داشته و موارد مصرف بسیار بالایی برای آن وجود دارد. هزینه پرداختی برای این نوع چرم نیز اندکی بالاتر از سایر انواع چرم می باشد.

عرضه عمده چرم طبیعی گاوی الگانت

چگونگی تولید چرم طبیعی گاوی الگانت

چگونگی تولید چرم طبیعی گاوی الگانت چرم طبیعی گاوی الگانت از لایه ی بالایی پوست گاو به دست می آید. در واقع دلیل بالا بودن هزینه ی آن نیز همین است. این نوع چرم طبیعی گاوی الگانت جزو مرغوب ترین چرم های طبیعی جهان محسوب می شود. در تولید چرم طبیعی گاوی الگانت از بهترین قسمت پوست گاو استفاده می گردد.

در این قسمت پوست هیچ گونه زدگی وجود نداشته و پوستی صاف و یک دست از آن حاصل می شود. در مراحل ساخت و تولید چرم طبیعی گاوی الگانت پس از کندن مو های رویی و انجام مراحل مختلف دباغی بر روی پوست، هر نوع رنگ انتخابی می توان به آن داد و در مرحله ی رنگ پاشی این محصول، رنگ آمیزی آن را با رنگ های دلخواه انجام داد.

این نوع چرم نیز در یک طرف دارای پوسته ای صاف و براق چرمی بوده و در سمت دیگر از جنس پارچه ای با پرز های یک دست می باشد. این محصول جزو کمیاب ترین چرم های طبیعی به شمار می رود و محصولات چرمی ساخته شده با این نوع چرم زیبایی خیره کننده ای دارند.

خرید مستقیم چرم طبیعی گاوی الگانت

خرید مستقیم چرم طبیعی گاوی الگانت عرضه چرم الگانت به صورت مستقیم توسط فروشندگان معتبر چرم طبیعی گاوی الگانت انجام می شود. گفتنی است خرید مستقیم چرم طبیعی گاوی الگانت نیز مانند انواع محصولات دیگر، هزینه ی مناسب تری را برای خریدار در پی دارد و قیمت آن به این صورت کمتر در نظر گرفته می شود.

خرید چرم الگانت به کسانی که به کار تولید انواع کیف های چرمین، کاپشن های چرم، کمربند و… می پردازند بسیار توصیه می شود؛ به این دلیل که این نوع چرم طبیعی گاوی الگانت باعث زیبایی هر چه بیشتر محصول مورد نظر آنان گشته و در افزایش مشتریان این نوع تولید کنندگان تاثیر گذار است.

خرید این محصول در مراکز فروش مستقیم این کالا بدون واسطه های معمول انجام می گیرد. فروشندگان این نوع چرم خدمات شایانی را در این مرکز به مشتریان ارائه می دهند. برای تهیه ی انواع مرغوب چرم طبیعی گاوی الگانت بهتر است از این نوع فروشندگان معتبر این محصول را تهیه کنید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید