ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروشنده چرم گاوی طبیعی دست دوز

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات چرم گاوی طبیعی دست دوزخرید چرم گاوی طبیعی درجه یک

چرم گاوی طبیعی از جمله چرم های طبیعی می باشد که کاربرد فراوانی را در زمینه ی تولید کیف، کفش مردانه و زنانه ، کمربند، پالتو، چکمه و کلاه دارد. فروشنده چرم گاوی دست دوز از طریق بازارهایی که در شهرهای مختلف برگذار می شود می تواند محصولات چرمی خود را به فروش برساند. از راه های دیگری که می توانید برای فروش محصولات چرمی خود انتخاب کنید فروشگاه های اینترنتی معتبری می باشند که با معرفی و درج قیمت محصول به مشتریان آگاهی می دهند.

فروشنده چرم گاوی طبیعی دست دوز

مشخصات چرم گاوی طبیعی دست دوز

مشخصات چرم گاوی طبیعی دست دوز

از مشخصات چرم گاوی دست دوز می توان به استحکام بالا و دوام خوب این محصولات اشاره کرد. چرم گاوی به دلیل مقاومت زیادی که در برابر ساییدگی و آسیب دارد می تواند انتخاب مناسبی برای خرید محصولات به دست آمده از این چرم نظیر کیف و کفش، بوت و نیم بوت، پالتو، کمربند می باشد. چرم گاوی طبیعی دارای اليافی متراکم است.

سطح یکنواخت و صاف و همچنین دارای پرز در قسمت پشت کار از مشخصه های چرم گاوی طبیعی می باشد. افرادی که به محصولات به دست آمده از چرم گاوی علاقه مند هستند می تواند از خرید خود مطمئن باشند. عمر بالای چرم گاوی دست دوز باعث شده است تا خریداران برای مدت طولانی از آن استفاده نمایند.

از مشخصات دیگری که می توان برای چرم گاوی طبیعی بیان کرد بوی خاص این چرم ها است. داشتن استاندارد از دیگر مشخصه های است که چرم گاوی دارد. خرید چرم گاوی از طریق مراکز عرضه و کارخانجات تولید کننده چرم امکان پذیر می باشد. خرید مستقیم و بدون واسطه این امکان را برای شما فراهم می کند تا هزینه ی کمتری را پرداخت نمایید.

خرید چرم گاوی طبیعی درجه یک

خرید چرم گاوی طبیعی درجه یک

خرید چرم گاوی درجه یک از مراکز معتبر امکان پذیر می باشد. تولید چرم طبیعی ابتدا از شهرهایی مانند تبریز و همدان آغاز شد. صادرات چرم طبیعی تبریز به دلیل کیفیت بالا و درجه یک بودن به کشورهای دیگر صورت می گیرد.

چرم گاوی طبیعی دارای درجه بندی های مختلفی می باشد و مراکز توزیع این نوع چرم بعد از درجه بندی کردن چرم ها را به بازار مصرف ارائه می دهند. استفاده از چرم گاوی درجه یک برای تولید محصولات با کیفیتی نظیر کیف، کفش، کلاه، پالتو و بسیاری از محصولات دیگر صورت می گیرد.

تولید کنندگان چرم گاوی درجه یک می توانند محصولات خود را از طریق سایت های معتبر اینترنتی و همچنین مراکز و فروشگاه های معتبر پخش چرم اقدام به فروش محصولات خود نمایند. چرم گاوی درجه یک علاوه بر لطافتی که دارد دارای انعطاف‌پذیری خوبی می باشد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید