ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم گاوی اصل به قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات قابل دقت هنگام خرید چرم طبیعیفروش چرم گاوی اصل از تولیدی
فروش چرم گاوی اصل

فروش چرم گاوی اصل به روش های مختلفی انجام می شود. هنگام فروش چرم گاوی اصل، باید توجه داشته باشیم که محصولات چرمی طبیعی و اصل را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. زمانی که می خواهید از اصل بودن چرمی که قصد خرید آن را دارید مطمئن شوید، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید. بعضی از فروشندگان، چرم های بی کیفیت و مصنوعی را به جای چرم طبیعی گاوی و… به شما می دهند. فروش چرم گاوی اصل

نکات قابل دقت هنگام خرید چرم طبیعی

هنگام خرید محصولات چرمی، شما همچنین می توانید اصل بودن چرم را از بوی آن نیز تشخیص دهید. چرم طبیعی از بوی خاصی برخوردار است. یکی دیگر از راه هایی که می توانید اصل بودن چرم را تشخیص دهید، قیمت آن می باشد. چرم های طبیعی و اصل بسیار گران قیمت تر از چرم های مصنوعی هستند.

 

صنعت چرم در ایران جزء یکی از قدیمی ترین صنایع محسوب می شود. راه هایی وجود دارد که شما می توانید چرم گاوی اصل را از چرم مصنوعی تشخیص دهید. چرم های طبیعی و اصل از یک نشان یا مهری برخوردار هستند که طبیعی بودن چرم را اثبات می کنند. اما باید توجه داشته باشید که بعضی از چرم های مصنوعی نیز دارای برچسب هایی هستند که تقلبی می باشند.

بعضی از فروشگاه های معتبر اینترنتی که چرم طبیعی می فروشند، مشاوره در خرید چرم را نیز هنگام خرید محصول در اختیار شما قرار می دهند تا مطمئن شوید که چرمی که خریداری می کنید طبیعی و اصل می باشد.

فروش چرم گاوی اصل

فروش چرم گاوی اصل از تولیدی

روش دیگر برای اینکه از اصل بودن چرم مطمئن شوید این است که اگر قصد خرید پارچه چرمی را دارید، باید نگاهی به پشت پارچه بیندازید. پشت چرم های طبیعی دارای پرز می باشد. اما اگر قصد خرید محصولات چرمی که دارای آستر هستند را دارید، باید به درزهای دوخت آن توجه کنید. پشت پارچه های مصنوعی به طور شبکه ای می باشد که با نخ دوخته شده است. چرم طبیعی و اصل از یک ضخامت ناهمگن برخوردار می باشد. چرم طبیعی و اصل، یک دست نیست و بعضی از قسمت های آن نازک و بعضی دیگر از قسمت های آن کلفت و ضخیم می باشد. زیرا قسمت های مختلف پوست حیوانات از ضخامت های متفاوتی برخوردار است. اما چرم مصنوعی کاملا یک دست می باشد، زیرا با دستگاه درست می شود.

شما میتوانید با بهره گیری از مشاوران با تجربه شرکت به بهترین چرم طبیعی دست پپدا کنید.

فروش چرم گاوی اصل و تولید آن یکی از خدمات ما در طول این چند سال بوده است و میتوانید خریدی مطمئن داشته باشید.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید