ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

فروش چرم گاوی کیفی | قیمت روز آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات کامل درباره این چرمبالاترین کیفیت فروش چرم گاوی کیفیفروش چرم گاوی کیفی عمده به قیمت تولیدیتولید و فروش چرم گاوی کیفی در ایرانفروش این مدل چرم برای صادرات
فروش چرم گاوی کیفی

فروش چرم گاوی کیفی در کیفیت بالا و قیمت مناسب فقط به صورت عمده انجام می شود. تا به حال با خود فکر کرده اید که چرم گاوی کیفی چه ویژگی هایی دارد؟ یا چطور می شود خرید عمده انجام داد ولی از آن خرید سود بالایی برد؟ انواع این چرم ها کدامند و قیمت آن چند است؟

با ما همراه باشید تا شما را با این مسائل آشنا کنیم.فروش چرم گاوی کیفی

اطلاعات کامل درباره این چرم

هر تولیدکننده‌ای که در حال تولید و فروش چرم گاوی کیفی می باشد چند مدل چرم را تولید میکند.

حال می خواهیم به سوال شما پاسخ دهیم و انواع چرم گاوی کیفی را بیان میکنیم.

  1.  چرم گاوی فلوتر (جزو پرفروش ترین چرم ها برای تولید کیف  )
  2. چرم گاوی میلینگ(چرمی با کیفیت و زیبا )
  3. طرح دار یا چاپی مثل طرح کروکودیل پریما سنگی(برای تولید کیف های خاص )
  4. چرم گاوی سوپر یا وکیومی ( چرمی با سطح کاملاً صاف و کیفیت درجه یک و صادراتی) – کیف های تولید شده با این چرم بسیار زیبا هستند و بیشتر برای تولید کیف های زنانه به کار برده می شود.
  5. چرم گاوی هورس( این چرم جزو مرغوبترین چرم ها است. کیف و کیف پول های بسیار بی نظیری با این چرم تولید می شود)

لازم است بدانید چرم گاوی کیفی فقط مخصوص کیف تولید می شود. این چرم را نمی‌توان برای تولید مبلمان، کفش و.. استفاده کرد.

فروش چرم گاوی کیفی

بالاترین کیفیت فروش چرم گاوی کیفی

در بین این همه چرم که نام برده شد همه کیفیت بالایی دارند، ولی بعضی از تولید کننده ها به دنبال چرمی هستند که ایستایی بیشتری دارد. چرمی که ایستایی بیشتری دارد برای کیف های مجلسی کیف های دیپلمات، کیف اداری و… استفاده می شود.

چرم گاوی سوپر وکیومی بهترین انتخاب برای این قشر از تولید کنندگان است و دارای ایستایی بالایی می باشد. بهترین و بی نظیر ترین کیف ها را به وسیله این چرم می توان تولید کرد و البته اکسسوری های تولید شده از این چرم را می توان به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی صادر کرد.فروش چرم گاوی کیفی

فروش چرم گاوی کیفی عمده به قیمت تولیدی

شما از طریق ارتباط مستقیم با ما میتوانید چرم‌گاوی کیفی را به صورت عمده و به قیمت تولید آن خریداری کنید ولی در نظر داشته باشید معیارهایی برای گذاشتن قیمت بر روی این چرم ها وجود دارد.

مرغوبیت چرم و مدل چرم بر روی قیمت تاثیر می گذارد.

حجمش سفارش مشتریان به طور قطعی برای قیمت چرم گاوی کیفی تاثیر دارد.

و آخرین نکته اینکه شما از چه مکانی خرید می کنید؟

آیا از مراکزی که خرید می کنید چرم ها را بدون واسطه به شما عرضه می کنند یا واسطه هستند ؟

اینها مسائل مهمی هست که اکثر خریداران چرم به آن دقت نمی‌کنند ولی بسیار مهم هستند.

اگر قصد خرید بدون واسطه و مستقیم از کارخانه دارید از طریق راه های ارتباطی که درون سایت قرار داده شده باما ارتباط بگیرید تا بهترین چرم گاوی کیفی را خرید کنید.

شرکت ما تجربه بسیار زیادی در تولید و فروش چرم گاوی کیفی دارد. پس شما می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما در خرید این محصول و انواع محصولات شرکت استفاده نمایید.

فروش چرم گاوی کیفی

تولید و فروش چرم گاوی کیفی در ایران

کمتر مرکزی عرضه کننده بدون واسطه در فروش چرم گاوی کیفی در کشور ایران می باشد کشور ایران به دلیل پرورش زیاد گاو باعث شده تا یکی از تولیدکنندگان بزرگ چرم‌ گاوی در جهان مطرح شود.

دلیل این که صادرات آن کاهش یافته تولید کم آن نیست بلکه عوارض و مشکلاتی که پیش روی صادرکنندگان چرم گاوی است باعث شده تا صادرات آن کم شود این کم بودن به معنای این نیست که به طور کامل صادرات چرم از ایران لغو شده باشد.

در حال حاضر چرم گاوی کیفی در ایران به کلیه کشورهای جهان می‌تواند صادر شود و بیشترین صادرات را در بازار جهانی دارد.

تولید و فروش چرم گاوی کیفی در ایران در کیفیت های مختلفی صورت می پذیرد به عنوان مثال شاید برای کشورهای خارجی چرم‌ گاوی کیفی را نیاز داشته باشید بنابراین ما با مواد با کیفیت تر و پوستهای بسیار با کیفیت و مرغوبی چرم مخصوص تولید کیف را برای شما تولید و عرضه خواهیم کرد.

رنگ بندی بسیار زیادی در تولید این چرم وجود دارد ولی بیشترین تولید این چرم در رنگهای زرشکی، مشکی، قهوه‌ای و عسلی انجام می پذیرد. که این رنگها را همه تولیدکنندگان تا به حال با این رنگ‌ها محصول تولید کرده‌اند و می‌دانند که مشتریان زیادی دارد بنابراین تولید کنندگان هم به صورت عمده سفارش تولید چرم گاوی کیفی را به ما می‌دهند.

همانطور که در رابطه با وضعیت صادرات چرم طبیعی ایران در بخش بالا به شما اطلاعاتی را دادیم یکی از چرم هایی که بسیار پرطرفدار است چرم گاوی کیفی می باشد. به طور کلی بیشترین محصولی که از چرم طبیعی و چرم گاوی تولید می‌شود کیف و کفش است.

فروش چرم گاوی کیفی

فروش این مدل چرم برای صادرات

 

برای اینکه تولید کیف بسیار زیاد است چرم هم باید به تبع زیاد تولید شود. بعضی از کشورهای خارجی که کشورهای همسایه هستند و یا کشورهای دوردست، قدرت تولید چرم طبیعی را ندارند.

و این به خاطر ضعف آنها در پرورش حیواناتی مثل گاو یا نداشتن تولید کننده چرم طبیعی و یا عوامل مختلف دیگری که باعث شده تا آنها تولید چرم طبیعی را انجام ندهند و تاجران آن کشورها باید چرم طبیعی و محصولات آن را به کشورشان وارد کنند.

این نقطه قوت ای برای کشور ایران می‌باشد چرا که کشور ایران قدرت بسیار بالایی در تولید عمده و در تیراژ های بسیار بالا برای صادرات دارد. فروش چرم گاوی کیفی صادراتی در کشور ایران و بازرگانی های مختلفی که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند انجام میشود.

به دلیل اینکه چرم گاوی صادراتی باید طبق نظر مشتری صورت کاملاً تخصصی تولید شود ما این چرم را کمتر تولید می‌کنیم و زمانی که مشتریان صادراتی یا تاجران ایرانی که قصد صادرات چرم‌ گاوی کیفی را دارند به ما درخواست تولید دهند آن را دقیقا طبق گفته مشتری تولید کنیم تا مشتری از چرم های ارسال شده راضی باشد.

دیگر مثل قدیم تاجران و صادرکنندگان یا تولیدکنندگان کیف نیازی به صرف هزینه های گزاف ندارند و به آسانی و با آرامش کامل می توانند سفارشات خود را ثبت کنند.

در فروش چرم گاوی کیفی در شرکت ما اگر چرم مورد نظر شما را موجود داشتیم حتما برای شما ارسال خواهیم کرد. و اگر آنرا موجود نداشتیم به شما اطلاع خواهیم داد.

اگر شما درخواست تولید آن را بدهید باز هم اطلاعات کامل را از شما دریافت می‌کنیم و طبق گفته شما چرمی که مد نظر شما هست را برایتان تولید خواهیم کرد.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید