ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مراکز تولید چرم رویه گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرم گاوی چه کاربردی دارد؟پخش کننده بهترین چرم رویه گاوی

ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ و برتر چرم طبیعی اصل محسوب می شود که یکی از مهم ترین این چرم ها ، چرم رویه گاوی می باشد . چرم گاوی به دلیل تراکم کمتر نسبت به چرم های دیگر ، چرم سبک محسوب شده و لذا از نرمی و لطافت و انعطاف پزیری بالایی برخوردار است.

چرم گاوی در بین انواع چرم ها کارایی زیادی دارد. مراکز تولید چرم رویه گاوی ان محصول را در اختیار همه قرار داده است.

مراکز تولید چرم رویه گاوی

چرم گاوی چه کاربردی دارد؟

چرم رویه گاوی چه کاربردی دارد؟ از این روی به دلیل نرمی ، ماندگاری و طول عمر بالا از طرفداران زیادی نیز برخوردار است. امروز نیز چرم ایران به دلیل مرغوبیت و کیفیت بسیار بالا مورد استقبال کشور های مختلف اروپایی و آسیایی و کشورهای مختلف قرار گرفته است.

به طوری که به عقیده آنان گاو های ایران به دلیل داشتن میزان دنبه ی بالا نشان می دهد که تمامی چربی موجود در پوست گاو تبدیل به دنبه می شود و به همین دلیل فرآوری چرم آن ها آسان تر و کیفیت آن در تمام پوست و چرم دنیا بهترین است و در همچنین صورت خیس شدن بوی بد نم یدهد.این خود یک پارامتر عالی برای محبوبیت چرم ایران شده است.

چرم های طبیعی و چرم رویه گاوی به دلیل مقاومت بالایی که به همراه دارند در حال حاضر در دنیای مد مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرند و تولیدکنندگان برای تامین نیاز انواع چرم به خصوص چرم گاوی شیک ،در بازار تولیدات این نوع چرم را افزایش می دهند.

از آنجایی که فرآیند تولید چرم طبیعی بسیار سخت و زمان بر بوده ، این امر موجب شده تا تولیدکنندگان محصول چرم را با قیمت بالاتری در بازار مصرف به فروش برسانند از این رو برخی از افراد به دلیل عدم توانایی خرید چرم طبیعی به سمت چرم های مصنوعی روی آورده اند و محصولاتی که تولید شده از چرم صنعتی بوده را با قیمت ارزان تر تهیه و خریداری می کنند.

اما نکته ای که وجود دارد این است که چرم طبیعی به دلیل ماندگاری بالایی که دارد همچنان طرفداران خاص خود را به همراه دارد و افراد بسیاری در داخل و خارج کشور به خرید این نوع چرم می پردازند.

پخش کننده بهترین چرم رویه گاوی

پخش کننده بهترین چرم رویه گاوی همانطور که گفتیم چرم های طبیعی بع دسته های مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام از آن دسته ها نیز به چند نوع طرح و جنس تقسیم شده که به طور مثال چرم گاوی طبیعی را در طرح های متفاوتی نیز تولید کرده و روانه بازار مصرف می کنند که یکی از آن ها چرم گاوی شبرو بوده که مورد استفاده بسیاری از تولیدکنندگان قرار گرفته است

کاربرد همگانی چرم گاوی بیشتر در تنظیم کفش های مردانه و بعضا کفش های زنانه، گونه های کیف های زنامه و مردانه، دستکش های فصل سوز و سرما . گاها ایمنی و … است.

پخش کننده چرم این محصول را در مدل های مختلفی عرضه کرده است

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید