ما را در فضای مجازی دنبال کنید

برای دیدن نمونه کفش ها، کانال ما را در پیام رسان های زیر دنبال کنید:

روبیکا1روبیکاایتا1ایتاتلگرام1تلگرام

مرکز فروش چرم اشبالت گاوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره چرم اشبالت گاویخرید ارزان چرم اشبالت گاویفروش عمده چرم اشبالت گاویقیمت چرم طبیعی اشپالت عمده در تولیدی
چرم اشبالت گاوی

استفاده از چرم اشبالت گاوی برای تولید بسیاری از محصولات چرمی مانند انواع کیف و کفش، مورد توجه قرار دارد. مرکز فروش چرم اشبالت گاوی این محصول را با بالا ترین کیفیت و قیمتی استثنایی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته می شود به عوامل متعدد و مختلفی بستگی دارد؛ اما تولید کنندگان تلاش می‌ کنند تا در نهایت نازل ترین قیمت را برای آن تعیین کنند.

چرم اشبالت گاوی

اطلاعاتی درباره چرم اشبالت گاوی

چرم اشبالت گاوی آگاهی از برخی اطلاعات درباره چرم اشبالت گاوی کمک می کند تا تشخیص این محصول به راحتی امکان ‌پذیر باشد. اکنون به برخی از مهمترین و برجسته ترین مشخصات و ویژگی های چرم اشبالت گاوی اشاره می کنیم و نحوه تولید این محصول را مورد بررسی قرار می دهیم:

به طور کلی چرم به دست آمده از پوست گاو سه نوع دارد. چرم اشبالت گاوی یکی از انواع پر طرفدار چرمی است که از پوست این حیوان به دست می آید.

این نوع چرم از پایین ترین لایه های پوست گاو حاصل می شود و قبل از عرضه در بازار و استفاده برای تولید محصولات مختلف، تغییرات زیادی روی آن ایجاد می شود.

به تغییراتی که روی پوست گاو برای تولید چرم اشبالت انجام می ‌شود دباغی می ‌گویند. دباغی چرم کمک می‌ کند تا محصول کیفیت بالا تری داشته باشد و ضخامت و استحکام آن افزایش پیدا کند.

چرم اشبالت گاوی تقریباً حالت مخمل دارد. از این چرم برای تولید بسیاری از کیف ها و کفش های دخترانه و محصولات دیگری مانند رومیزی های چرمی استفاده می شود.

همان طور که گفته شد این چرم دوام و طول عمر بالایی دارد و علت اصلی طول عمر بالای چرم گاوی، ضخامت نسبتاً بالای آن می باشد. برای شستشوی چرم ‌گاوی باید از مواد شوینده مخصوص استفاده شود؛ در غیر این صورت ممکن است که حالت مخمل و برجسته این نوع چرم از بین برود و ویژگی ‌های اولیه خود را از دست بدهد.

خرید ارزان چرم اشبالت گاوی

چرم اشبالت گاوی خرید چرم ارزان قیمت به شکل های مختلفی امکان پذیر است؛ زیرا هدف اصلی ما عرضه محصولات مرغوب و با کیفیت با قیمتی ارزان و مناسب است تا شرایط خرید برای شما مشتریان عزیز به راحتی فراهم شود.

قیمت چرم گاوی به عوامل متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه های اولیه و روش خرید و فروش این محصول از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت نهایی آن هستند.

با خرید چرم اشبالت گاوی از این سایت می توانید محصول را به صورت عمده و کلی با قیمتی استثنایی خریداری کنید. در این روش خرید و فروش تولید کنندگان و فروشندگان با کاهش هزینه‌ های اولیه و حذف واسطه ها نازل ترین قیمت را برای چرم گاوی تعیین می کنند و محصول را به صورت مستقیم به دست مشتریان می رسانند.

فروش عمده چرم اشبالت گاوی

چرم اشبالت گاوی

زمانی که بخواهید چرم اشبالت را خریداری کنید اگر به مرکز بدون واسطه ای رفته باشید، به صورت عمده فقط به شما چرم اشبالت گاوی را ارائه می‌کند. به عنوان مثال شرکت بازرگانی ما به صورت بدون واسطه فروش عمده چرم اشبالت گاوی مشغول می‌باشد. ولی رنگ بندی بسیار زیادی دارد و تنوع چرم اشبالت شرکت ما بسیار بالا است. حتی اشبالت را در تیراژهای بسیار بالا و حتی برای صادرات هم میتوانیم به شما عرضه کنیم.

فروش این چرم در تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و همدان انجام میشود. شرکت بازرگانی ما می تواند از هر کجای ایران که بخواهید برای شما چرم اشبالت را تولید کند و به صورت بدون واسطه از درب کارخانه و به قیمت تولید چرم گاوی برای شما ارسال را انجام دهد.

به دلیل اینکه این چرم  تنوع ضخامت زیادی را دارد. تولید کنندگان محصولات چرمی برای محصول مدنظرشان ضخامت خاصی را در نظر می‌گیرند مثلاً برای استفاده در آستر ها باید ضخامت نازک باشد و کیفیت هم اگر ضعیف باشد مشکلی نیست ولی برای استفاده های دیگری که این چرم دارد شاید ضخامت بالا مد نظر تولید کننده باشد.

در این صورت نمونه را از شما میگیریم یعنی شما باید نمونه چرمی که مد نظرتان است را برای ما ارسال کنید تا ما آن را با قیمت ارزان و مناسب به تولید برسانیم.

شما حتماً باید این موارد را بررسی کنید و بعد تصمیم به خرید عمده بگیرید برای این که اگر بدون بررسی این عوامل و با دیدن قیمت ارزان چرم خرید خود را انجام دهید قطعاً شاید ضرر بزرگی کنید.

برای دریافت قیمت چرم اشبالت گاوی و خرید عمده آن میتوانید به شرکت ما مراجعه کنید و با یک تماس سفارش خود را دهید و در هر نقطه از کشور که حضور داشته باشید چرم ها برای شما ارسال می شود.

قیمت چرم طبیعی اشپالت عمده در تولیدی

چرم اشبالت گاوی

برای بیشتر تولید کنندگان سوال است که دلیل بالا بودن قیمت بعضی از چرم ها چیست؟

به طور کلی قیمت چرم طبیعی در موارد زیادی، زیاد و کم می شود. هر تولیدکننده‌ای قیمت خاص خودش را به مشتریان ارائه می کند. همانطور که به شما گفتیم کیفیت، ضخامت رنگ و خوراک چرم و… روی قیمت آن تاثیر بسزایی دارد. یعنی شما اگر درخواست چرم گاوی اشبالت ضخیم را به ما بدهید که کیفیت ضعیفی داشته باشد ولی فقط ضخامت بالا و به صورت خشک باشد و خوراک کمی هم داشته باشد، قطعاً قیمت آن بسیار پایین برای شما احتساب می شود.

 

کلاً این چرمی که توضیح دادیم قیمت پایینی دارد حال اگر خواسته باشید به صورت عمده و در تیراژ بالا خرید را انجام دهید و سفارش تولید آن را ثبت کنید بسیار قیمت ارزان و مناسبی را شرکت ما برای شما حساب خواهد کرد.

اگر خواسته باشید در تولید اکسسوری از این چرم استفاده کنید قطعاً باید خوراک مصرفی چرم زیاد باشد و رنگ و مواد بسیار باکیفیتی در پروسه تولید چرم اشبالت گاوی استفاده شود. با همین عوامل قیمت چرم گاوی کم و زیاد می‌شود و هر تولید کننده‌ای از موادی استفاده می‌کند.

شاید یک تولید کننده از مواد درجه یک ایتالیایی استفاده کند یا مواد ترکیه یا کشورهای دیگر و شاید بعضی از تولیدکنندگان از مواد بسیار ضعیف و بی کیفیت در تولید چرم استفاده کنند.

 

به یاد داشته باشید که ما همیشه میگویم حتی یک بار هم که شده خرید اینترنتی را انجام دهید ولی از قبل باید اطلاعات بالایی در مورد آن چرم داشته باشید تا مدیر فروش آن کارخانه یا بازرگانی بتواند به شما کمک شایانی در خرید چرم کند.

مشاور فروش: مهندس اکبرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

آرسس گام شما را به خرید عمده انواع کفش دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Call Now Buttonتماس بگیرید